سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دلیل غیبت پزشکیان درجلسه فراکسیون امید چه بود؟


دلیل غیبت پزشکیان درجلسه فراکسیون امید چه بود؟ایسکا نیوز/ منتخب اول مردم تبریز در مجلس دهم دلیل غیبت خود در اولین نشست فراکسیون امید را حضور در اتاق عمل عنوان کرد.

مسعود پزشکیان در پاسخ به این سئوال که به عنوان یکی از چهره های موثر اصلاح طلبان در مجلس دلیل غیبت تان در نشست فراکسیون امید چه بود؟ گفت: در آن روز تهران نبودم و در تبریز در اتاق عمل حضور داشتم در حالی که اگر تهران بودم حتما در نشست فراکسیون امید شرکت می کردم اما در هیچ کدام از جلسات ریاست جمهوری، فراکسیون ها و همایش قانون گذاری حضور نداشتم.

شانس عارف و لاریجانی برای ریاست مجلس 50-50 است

وی همچنین در پاسخ به سئوالی درباره ریاست مجلس و شانس عارف یا لاریجانی برای رسیدن به این جایگاه خاطرنشان کرد: نمی دانم باید دید چه اتفاقی خواهد افتاد چون افراد با یکدیگر متفاوت هستند ممکن است عده ای در ظاهر از یک نفر حمایت کنند اما رای خود را به فرد دیگری بدهند در نتیجه تا زمان رای گیری نمی شود به حرف ها اعتماد کرد اما من باز هم پیش بینی ام از شانس هر دو طرف 50- 50 است.

جازدن کسی که تعهد داده خیلی بد است!

این نماینده اصلاح طلب مجلس در پاسخ به این سئوال که آیا اعضای لیست امید به عارف رای می دهند؟ گفت: نمی دانم اما اگر تعهد داشته باشند اما جا بزنند خیلی بد است اما من به هیچ کسی هیچ تعهدی نداده ام و آن ها تنها از من حمایت کردند و البته ما هم از لیست حمایت کردیم و به مردم تاکید کردیم که به لیست رای بدهند.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که نظرشما درباره تغییر ترکیب هیئت رئیسه با توجه به تغییر 70 درصد از کرسی های مجلس دهم چیست؟ گفت: عده ای این توقع را دارند با پاسخی که در انتخابات داشتند و به لیست امید رای دادند، این اتفاق رخ دهد اما سیاست گاهی با خواست ها و واقیت ها تطبیق پیدا نمی کند و در حال حاضر بیشتر بحث ها بر سر این است که چه کسانی در مجلس آینده جایگاه ها را بگیرند.

اصرار بر این است که در هیئت رئیسه حضور داشته باشم

این نماینده مجلس دهم در پاسخ به این سئوال که آیا شما تمایل به حضور در هیئت رئیسه دارید گفت: نمی دانم، اصرار بر این است که در هیئت رئیسه حضور داشته باشم و از این رو ممکن است در انتخابات آن نامزد شوم اما نه به صورت اینکه لابی کنم و پست بخواهم بلکه دوستان ما را وسط میدان هل داده اند.



منبع: ایسکا نیوز


ویدیو مرتبط :
دلیل غیبت امام زمان (عج)-دلیل دوم