پهلوان و خرقه به تایوان می‎رود


«پهلوان و خرقه» از جمع بیش از 500 اثر مستند ارسالی به دبیرخانه جشنواره تایوان انتخاب شده است.

عصرایران - فیلم مستند بلند «پهلوان و خرقه» از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به کارگردانی آرش لاهوتی، در بخش مسابقه‌ آسیای جشنواره مستند تایوان روی پرده می‌رود.

در دهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند تایوان که از روز جمعه (17 اردیبهشت 95) در شهر تایپه آغاز بکار می‌کند، فیلم مستند «پهلوان و خرقه» ساخته «آرش لاهوتی» بعنوان تنها نماینده سینمای ایران، در بخش مسابقه آسیای این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

«پهلوان و خرقه» از جمع بیش از 500 اثر مستند ارسالی به دبیرخانه جشنواره تایوان انتخاب شده تا در کنار 14 فیلم منتخب دیگر آسیایی، به رقابت بپردازد.

این فیلم مستند 75 دقیقه‌ای روایتگر زندگی یک پهلوان دوره‌گرد است که در شهرهای مختلف به دنبال خرقه آباء و اجدادی‌اش می‌گردد. «پهلوان و خرقه» در شهرهای کرمانشاه، ایلام و نهاوند تصویربرداری شده است.

عوامل تولید این فیلم مستند عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان، تدوینگر و تهیه‌کننده: آرش لاهوتی، تصویربردار: صادق سوری، صدابردار: هادی صاحب‌محکم، صداگذار: امین شریفی، مدیران تولید: مرتضی ابراهیمی و مسلم غلامی، تهیه‌شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.


ویدیو مرتبط :
خرقه - کلبه کبوتر