ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بابایی: به‌دلیل تعهد اخلاقی به مرزبان از پدیده جدا شدم/ همه تلاش ما این است که پیکان را لیگ برتری کنیم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با نظر علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال پیکان، محمد بابایی به کادر فنی این تیم اضافه شد.

بابایی فصل گذشته همراه با مرزبان در تیم فوتبال پدیده خراسان مشغول به کار بود.

تیم فوتبال پیکان که قهرمان نیم‌فصل اول لیگ دسته اول شده است، این روزها اردوی خود را در کویر خور برگزار کرده است.

محمد بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درخصوص حضورش در تیم فوتبال پیکان گفت: من سال گذشته هم با علیرضا مرزبان در تیم پدیده کار کرده بودم و قرار بود امسال هم، با هم در این تیم کار کنیم، اما با توجه به مشکلات مالی که برای این تیم به‌وجود آمد و بعد از جدایی مرزبان از پدیده به‌دلیل تعهد اخلاقی من هم از این تیم جدا شدم، اما حالا این افتخار را دارم تا یکبار دیگر در کنار او کار کنم و مثل گذشته موارد زیادی را از او یاد بگیرم.

وی درباره اینکه تیم پیکان چقدر شانس صعود به لیگ برتر را دارد، ادامه داد: همه اهالی فوتبال می‌دانند که در نیم‌فصل دوم بازی‌ها سخت‌تر می‌شود؛ چراکه تیم‌ها از یکدیگر شناخت پیدا می‌کنند و آنالیز بهترین نسبت به هم دارند. از طرف دیگر ما نباید به اختلاف امتیازمان با تیم‌هایی مثل فجر سپاسی و یا خونه به خونه نگاه کنیم. ما باید تلاش خودمان را انجام دهیم تا بتوانیم یک بار دیگر این تیم ریشه‌دار و قدیمی را به سطح اول فوتبال کشور برسانیم.

مربی تیم پیکان در پاسخ به این سؤال که با توجه به پتانسیل این تیم چقدر امیدوار هستید که پیکان لیگ برتری شود، اظهار داشت: خوشبختانه جوانان مستعد و خوبی در پیکان حضور دارند و این تیم از نظر سخت‌افزاری مشکلی ندارد و از یک مدیریت خوب هم بهره می‌برد. همه این موارد باعث خواهد شد تیم پیکان بتواند به لیگ برتر صعود کند و همه تلاش ما این است که این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام/ک

http://fna.ir/C1NP2R


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مرزبان و ایراندوست بعد از بازی پدیده و ملوان