هلال احمر خانه مردم است/"آمو&a


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال‌احمر در جلسه شورای اداری جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: هلال احمر، خانه همه مردم است و تقویت انگیزه‌های حضور داوطلبانه اعضاء، وظیفه مدیران، کارشناسان و کارکنان این جمعیت است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه یزد، دکتر حمید جمال الدینی، آموزش‌های همگانی و تخصصی را در صدر اولویت برنامه‌های معاونت آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر اعلام و ابراز کرد: کاربردی کردن آموزش‌ها متناسب با نیاز جمعیت هلال احمر، دغدغه اصلی ما است و این هدف مهم در سایه بررسی وضع موجود، نیازسنجی و آینده پژوهی قابل دسترس خواهد بود.

وی گفت: اهتمام مراکز علمی کاربردی جمعیت هلال‌احمر باید خروجی موثر و تربیت دانش‌آموختگان صاحب مهارت و تجربه برای انجام ماموریت‌ها و رفع نیازهای این جمعیت باشد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر عنوان کرد: در نظر سنجی که در سال 94 در بین مردم در مورد سازمان‎‎های مردم نهاد انجام شده است، از نظر مردم، هلال احمر به عنوان خوش نام‌ترین سازمان مردم نهاد انتخاب شد. ایده و طرح‎‎های آموزشی از جمله چاپ کتاب، نرم‎‎افزارهای آموزشی و غیره که بتوان در هلال احمر کل کشور استفاده کرد، مورد حمایت و استقبال این معاونت قرار می‎گیرد.

وی، نقش جمعیت هلال‌ احمر استان‌ها را در تحول ساختار و جهت‌گیری حوزه آموزش و پژوهش مهم دانست و بر تغییر رفتار به عنوان محصول آموزش‎‎های استاندارد و هدفمند با گروه‎‎های مخاطب مشخص، تاکید کرد.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر به مشخص کردن بسته و محتوای آموزشی اشاره کرد و ادامه داد: آینده‌پژوهی و تدوین استراتژی‌ها بسیار مهم است؛ چرا که با تعریف و تدوین استراتژی‎‎های مد نظر می‌توان بسیار تاثیرگذارتر از گذشته عمل کرد.

دکتر حمید پارساییان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت‎‎های این جمعیت در سال 94 و پست‎‎های نوروزی گزارش داد و از حضور و توجه ویژه معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر به استان یزد قدردانی کرد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟