سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سند مالکیت 67 هزار متر مربع از اراضی شاهرود به نام دولت صادر شد


به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب شاهرود،حسین رجبی افزود: به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط زمین خواران، اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان شاهرود در تاریخ18 آبان ماه سال 1394 نسبت به صدور سند برای اراضی مذکور اقدام کرد.
وی تاکید کرد: این دادستانی مصمم به کوتاه نمودن دست زمین خواران از اراضی ملی شهرستان است .
وی ادامه داد: با تعامل بین دستگاه های اجرایی این شهرستان درآینده ای نزدیک شاهد اقدامات خوبی در اراضی مذکور و سایر اراضی موجود در بلوار علامه مجلسی خواهد بود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شاهرود از همکاری ادارات ثبت اسناد و املاک و مسکن و شهرسازی این شهرستان در این راستا و همکاری درون و برون بخشی برای صدور اسناد مربوطه تقدیر کرد.
رجبی در توصیه ای به شهروندان بیان کرد: مردم قبل از خرید و انجام معامله هر زمین و ملکی در خصوص وضعیت آن از اداره ثبت اسناد و املاک استعلام کنند.
وی تاکید کرد: بنگاه های املاک نیز از خرید و فروش زمین هایی که سابقه ثبتی مالکیت ندارند جدا خودداری نمایند.ک1
7358/6167

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آزاد سازی 5 هزار متر مربع از اراضی منابع طبیعی