سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و یک مجروح بر جا گذاشت


حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و یک مجروح بر جا گذاشتایرنا/ رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: حوادث رانندگی در این استان سه کشته و یک مجروح بر جا گذاشت.

سرهنگ ایرج کهریزی افزود: این حوادث در 24 ساعت گذشته بر اثر وقوع سه حادثه رانندگی در راه های اراک - قم، جاده قدیم ساوه -همدان و محلات - نیمور به وقوع پیوست.
وی بیان کرد: حادثه محور اراک - قم بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو 405 رخ داد که در این سانحه راننده فوت و سرنشین آن مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی، علت این حادثه را توجه نکردن راننده به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد.
سرهنگ کهریزی بیان کرد: حادثه جاده قدیم ساوه - همدان بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با یک دستگاه خودروی پژو به وقوع پیوست که بر اثر آن راننده پژو به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
وی اظهار کرد: کارشناسان حاضر در صحنه تصادف، علت این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی خودروی پژو اعلام کردند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه محور نیمور به محلات نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی ال 90 رخ داد که در این حادثه راننده این خودرو فوت کرد.
سرهنگ کهریزی علت وقوع این حادثه را توانایی نداشتن راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.
از ابتدای امسال تاکنون 22 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی در محورهای ارتباطی استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
انفجار در ترکیه ده ها کشته و مجروح برجای گذاشت