سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عضو کمیسیون امنیت ملی: تا هر زمان آمریکایی‌ها استثمارگری کنند، استکبارستیزی پابرجاست


عضو کمیسیون امنیت ملی: تا هر زمان آمریکایی‌ها استثمارگری کنند، استکبارستیزی پابرجاست

نسیم/ سید باقر حسینی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با«نسیم» با اشاره فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص برنامه نفوذ آمریکا از مجرای برجام،گفت:
صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری با توجه به آن چیزی که در منطقه دارد اتفاق می‌افتد و فشارهایی که بیخود و بی اساس آمریکایی‌ها در بحث مذاکرات 5+1 به کشور ما وارد کردند حاکی از آن است که هیچ تغییری در رفتار آمریکایی‌ها و اهدافشان علیه جمهوری اسلامی ایران مشاهده نمی‌شود بنابراین ملت ما هم با همان روحیه استکبارستیزی نسبت به آمریکا رفتار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف عمده‌ آمریکا براندازی جمهوری اسلامی ایران است، افزود: تا زمانی که خوی آمریکا درندگی و استثمار ملت‌ها است و ملت‎ها از زیر بار ظلم آمریکا رها نشوند استکبار ستیزی و کفرستیزی جمهوری اسلامی که برگرفته از ذات انقلاب و اسلام است پابرجا خواهد بود.
حسینی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز نمی‎تواند در مقابل ظالم و زورگویی که مبادرت به غصب حقوق ملت‌ها و تجاوزهای وحشیانه می کند ساکت بماند.

وی متذکر شد: در واقع یکی از دلایل تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص هوشیاری نسبت به خدعه های نفوذ آمریکائی ها پس از برجام خوش‌بینی بعضی از افراد و دولتمردان نسبت به آمریکا و هجمه سنگین و فضاسازی برای تطهیر آمریکائی‎ها بوده است.


ویدیو مرتبط :
ایمیل ملی زیر ذره بین کمیسیون امنیت ملی