نوید محمدزاده: فیلم «ناهید» را خیلی دوست دارم


نوید محمدزاده: فیلم «ناهید» را خیلی دوست دارم

باشگاه خبرنگاران/ بیژن امکانیان تهیه‌کننده و همچنین «نوید محمدزاده» از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «ناهید» در پردیس سینمایی کوروش در کنار مردم، این فیلم را دیدند.
بیژن امکانیان تهیه‌کننده و «نوید محمدزاده» از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «ناهید» به نویسندگی و کارگردانی «آیدا پناهنده» و همچنین «پیمان سنماری» مدیر پخش مؤسسه «رسانه نیکان فیلم» در ساعت 6 بعدازظهر دیروز یکشنبه 15 آذرماه جاری در پردیس سینمایی کوروش حضور پیدا کردند‌ و میزبان تماشاگران این فیلم بودند و در میان آنان به تماشای این فیلم تحسین‌شده جشنواره‌های معتبر خارجی نشستند.
در ابتدای اکران «ناهید»، «بیژن امکانیان» تهیه‌کننده این فیلم گفت: خیلی خوشحالم که با شما فیلم را می‌بینیم، این فیلم، با تمام استانداردهای عالی تهیه و تولید شده و خیلی به شعور تماشاگر احترام گذاشته شده است؛ در شخصیت‌پردازی، در فضاسازی و ... فیلم اصیلی است و برای نمونه فضای داخل شهر تهران و فیلم آپارتمانی نیست و واقعاً فضا و شخصیت‌پردازی در آن نقش دارد و به نظرم، قصه به درستی مسیر خودش را طی می‎کند.
در ادامه، «نوید محمدزاده» از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «ناهید» گفت: دستتون درد نکنه که در این فضای برفی آمدید فیلم سینمایی «ناهید» را ببینید؛ امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید و انشاءالله حالتون را خوب کند و فیلم دیدن، جبران این سرما را بکند؛ چون الان خیلی سخت است برای دیدن فیلم به سالن سینما بیایید. چه خوب که یک فیلم را انتخاب کردید و به نظرم دیدن این فیلم، می‌تواند انتخاب خوبی باشد. خودتان قضاوت نهایی را می‌کنید، من که فیلم «ناهید» را خیلی دوست دارم و خیلی خوشحالم که در این فیلم بازی کردم.
فروش فیلم سینمایی «ناهید» در تهران هم اکنون از مرز 140 میلیون تومان گذشته است و به غیر از پردیس سینمایی هویزه در مشهد؛ مسئولان سینمایی بیش از 15 شهر کشور، خواهان اکران این فیلم در سینماهای خود شده‌اند که در روزهای آینده این فیلم در سینماهای شهرهای بزرگ کشور از جمله؛ شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، گرگان، رشت، اردبیل، بندرانزلی و ارومیه به نمایش درخواهد آمد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
‫دیدار هواداران با نوید محمدزاده در حاشیه اکران خصوصی فیلم لانتوری‬‎