علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



امضای تفاهم نامه همکاری منطقه فناوری ربع رشیدی با ستاد انرژی های تجدید پذیر


به گزارش خبرنگار ایرنا، این تفاهم نامه امروز /یکشنبه/ در دو صفحه و شش ماده با اعتبار دو سال در نخستین همایش ستاد فناوری انرژی های تجدید پذیر استان به امضای نمایندگان دبیر ستاد انرژی های تجدید پذیر معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی رسید .
مدیر منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: به منظور ارتقای سطح فناوری و رسوخ فناوری های نوظهور و دانش فنی انرژی های تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی و بهبود تولیدات و افزایش بهره وری و همکاری در کاربست یافته های علمی و پژوهشی و فناوری دانشگاه ها و موسسات پژوهشی حوزه انرژی های تجدید پذیر این تفاهم نامه امضا شد .
علی جهانگیری افزود : به استناد بند 'ب' سیاست های کلی حوزه انرژی و بند هفت سیاست های الگوی مصرف ابلاغی رهبر معظم انقلاب و جایگاه انرژی های نو و تجدید پذیر در اولویت نقشه جامع علمی کشور و با استناد به سند ملی توسعه دانش بنیان انرژی های تجدید پذیر و چشم انداز حوزه انرژی تجدیدپذیر کشور در سال 1404 این تفاهم نامه امضا است.
جهانگیری گفت : بشریت به دنبال انرژی های جایگزین است و ما هم به دنبال رویکردهای فناورانه هستیم تا بتوانیم با کمک دانشگاه و شرکت های برق و با وحدت رویه و هم افزایی، انرژی های جایگزین را تعیین کنیم.
3093/518

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امضای تفاهم نامه همکاری میان ایران و عراق