ماجرای جدیدترین رسوایی رایان گیگز


رایان گیگز باز هم دچار رسوایی اخلاقی شده و به نظر می‌رسد حاشیه دست بردار ستاره سابق و کمک‌مربی فعلی شیاطین‌سرخ نیست.

به گزارش آی اسپورت- ظاهراً حاشیه‌ها دست‌بردار رایان گیگز نیست. هنوز چند روزی از خبر جدایی مخفیانه استیسی از دستیار لوئی فان‌خال نمی‌گذشت که این بار حاشیه جدیدی برای رایان درست شد. بعد از ارتباط با ایموگن مجری تلویزیون و ناتاشا زن‌برادر سابق گیگزی، داستان ارتباط نامشروع او با چندین خدمتکار رستورانش به بیرون درز کرد اما مثل اینکه نفر سوم شخص دیگری است که وارد زندگی گیگزی شده، یا بهتر بگوییم گیگز وارد زندگی‌‌اش شده است.

کیت گرویل کیست؟

داستان از اینجا شروع می‌شود که رایان گیگز به همکاری با شبکه بین‌اسپورت دعوت می‌شود. قرار شد گیگز سال آینده به امارات برود و کارشناسی بازی‌های یورو 2016 را برای این شبکه تلویزیونی انجام دهد. قراردادی که 250 هزار پوند به گیگزی سود رساند اما سؤال اصلی اینجاست که کیت گرویل چه کسی است؟ کیت که 32 سال دارد، مسئول روابط عمومی یکی از کمپانی‌های دبی بوده که در تنظیم قرارداد گیگز و شبکه بین‌اسپورت فعالیت داشته است. کیت که سال گذشته به دبی مهاجرت کرد، اخیراً به رابطه‌‌اش با دامیان بورک که از طرفداران سرسخت منچستریونایتد بود، خاتمه داد. در واقع بعد از این اتفاق بود که او با رایان گیگز آشنا شد و به جز کارهای قرارداد با شبکه بین‌اسپورت، در زمینه ساخت هتلی مخصوص فوتبال در دبی نیز به رایان مشاوره می‌داد. حقیقت این است که رایان دنبال کسی بود که کارهای روابط عمومی هتلش را در دبی انجام دهد و چه کسی بهتر از کیت؟ همین بهانه‌ای شد تا این دو 6 ماه به واسطه پروژه کاری با هم در ارتباط باشند.

هدایای گیگزی به کیت

روزنامه سان در گزارشی مدعی شده گیگزی مدام برای کیت کادو ارسال می‌کند تا دل او را به دست ‌آورد. حالا هم که قرار شده او ماه آینده به دبی برود تا بازی‌های یورو را تحلیل کند. این یعنی بهترین فرصت برای نزدیک شدن بیشتر به کیت.

گیگز تنها در مراسم بهترین‌های یونایتد

اما رایان در مراسم بهترین‌های یونایتد که همه با همسران‌شان حضور پیدا کرده بودند، تنها حاضر شد تا نشان دهد رابطه‌‌اش با استیسی مطابق پیش‌بینی‌ها به تیرگی کشیده شده است اما نکته جالب جایی بود که حلقه گیگزی در دستش بود. شاید گیگز هنوز به ادامه راه با استیسی امید دارد و شاید هم برای حفظ ظاهر حلقه را بیرون نیاورده است. هرچه که هست، گیگز بدجور در حاشیه ‌گیر کرده است.


ویدیو مرتبط :
یاد بود رایان گیگز