ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کفعمی: دم دستی‌ترین گزینه برای شایعه تغییر کادر فنی در اصفهان ابراهیم‌زاده است/ مدیرعامل اختیاری برای تغییر مربی ندارد


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه سپاهان این روزها همچنان روزهای متلاطمی را سپری می‌کند و گویا در این فصل پایانی بر تیره‌روزی‌های این تیم متصور نیست.

پس از شکست سپاهان مقابل تراکتورسازی، حالا این شایعه مطرح شده که به زودی قرار است منصور ابراهیم‌‌زاده روی نیمکت این تیم، جای استیماچ را بگیرد.

در همین خصوص و برخی موضوعات دیگر مربوط به این باشگاه اصفهانی، گفت و گویی را با حسین کفعمی، عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان انجام دادیم که متن آن را در زیر می‌خوانید:

فارس: گویا قرار است در باشگاه سپاهان، هیأت مدیره جلسه اضطراری تشکیل دهد؟

احتمالاً امروز یا فردا با اطلاع‌رسانی که به اعضا خواهد شد این جلسه برگزار شود. هر چند که هنوز در این زمینه چیزی به ما اعلام نشده و تصمیمی گرفته نشده است.

فارس: شایعه‌ای در فضای مجازی به وجود آمده مبنی بر اینکه ابراهیم‌زاده جایگزین استیماچ در کادر فنی سپاهان خواهد شد، این موضوع چقدر صحت دارد؟

چنین چیزی نشنیده‌ام و به اندازه‌ای سرمان گرفتار کار خودمان بوده است که این خبر را ندیده‌ام.

فارس: این موضوع با تصویب چه فردی اگر قرار باشد محقق شود، اتفاق می‌افتد؛ اعضای هیأت مدیره با مدیرعامل؟

چنین تصمیمی را هیأت مدیره می‌گیرد و هیچ وقت مدیرعامل به تنهایی سرخود چنین اختیاری ندارد که بخواهد سرمربی تیم را تغییر دهد.

فارس: قاعدتاً یکی از اعضای هیأت مدیره هم شما هستید که عنوان می‌کنید از این موضوع یعنی تغییر سرمربی خبری ندارید.

درست است، اگر قرار باشد چنین تغییری به وجود بیاید، باید هیأت مدیره در این خصوص نظر داده و در آنجا این امر مصوب شود.

فارس: چرا امسال سیبل هواداران بیشتر شما بودید و در بازی‌های اخیر بیشترین اهانت‌ها به شما شده است؟

این لطف هواداران را می‌رساند، حتماً ما را زیاد دوست دارند، به همین دلیل لطف‌شان شامل حال ما می‌شود! این موضوع را از خود هواداران بپرسید. من فقط می‌توانم بگویم که به تمام مصوبات هیأت مدیره پایبند هستم و هر چه که گفتم و می‌گویم براساس همین مصوبات است. غیر از این هم نیست و هر آنچه که بوده در جلسات هیأت مدیره مطرح شده است.

فارس: مهمترین عامل ناکامی‌های سپاهان در فصل جاری چیست؟

این موضوع بحث مفصلی را می‌طلبد که اگر اجازه دهید بعداً در این خصوص صحبت کنیم.

فارس: سه‌شنبه یک دیدار حساس آسیایی را در پیش دارید، پس با صراحت می‌گویید که در این روز استیماچ روی نیمکت سپاهان خواهد نشست.

قرار ما بر این است، به هیچ وجه هم نظر مخالفی وجود ندارد، اما باز هم باید صبر کرد. نمی‌دانم شایعه تغییر کادر فنی از کجا آمده است. ما شاید بخواهیم در مورد ناکامی ها در هیأت رئیسه صحبت کنیم اما اینکه بخواهیم در این برهه در خصوص تغییر کادر فنی صحبت کنیم، فکر نمی‌کنم این اتفاق بیفتد.

فارس: شاید هم چون مدت زیادی از حضور ابراهیم‌زاده در لیگ می‌گذرد، اطرافیان او این شایعه را راه انداخته‌اند تا او را به نیمکت سپاهان نزدیک کنند.

یک زمان فرهاد کاظمی یا فیروز کریمی پای ثابت تمام تیم‌هایی بودند که در اواسط فصل ناکام می‌ماندند. هر تیمی که دچار مشکل می‌شد این شایعه راه می‌افتاد که این مربیان می‌خواهند سرمربی تیم‌های ناکام شوند.

فارس: حالا هم ابراهیم‌زاده اصفهانی است و با ناکی این تیم‌ها او را به تیم های اصفهانی پیشنهاد می‌دهند.

شاید هم این چنین باشند و دیدند که دم‌دست‌ترین فرد ممکن ابراهیم‌زاده است و شایعه حضور او در سپاهان را به راه انداختند. شاید حالا یک نفر این پیشنهاد را بدهد، اما من از این موضوع خبر ندارم. هر چند که این شایعه را شنیده‌ام اما تصمیم برای تغییر کادر فنی نداشتیم.

انتهای پیام/ا

http://fna.ir/Z1I5W


ویدیو مرتبط :
خارج از چارجوب-وقتی مربی از محوطه کادر فنی گل می زند