سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دلایل فروش املاک مخابرات تشریح شد


دلایل فروش املاک مخابرات تشریح شدتسنیم/ سیدهاشمی با بیان اینکه فروش املاک بامجوز رسمی و به علت الزامات فنی تجمیع مراکز سوئیچ یا عدم بهره‌وری و ناکارآمدی بوده است، گفت: پس از خصوصی‌سازی تاکنون ۴۵۷ میلیارد تومان از اموال متعلق به مخابرات فروخته و حدود ۴۷۶ میلیارد تومان املاک خریداری شده است.

سید مصطفی سیدهاشمی ضمن اعلام این مطلب و با تکذیب برخی شایعات پیرامون فروش املاک مخابرات گفت: فروش املاک با توجه به قوانین موجود و با اطلاع سازمان خصوصی‌سازی صورت پذیرفته است و بر اساس مصوبات قانونی نمی‌تواند بیشتر از یک درصد کل املاک باشد.

وی افزود: دارائی‌های فروخته شده مخابرات، تماما دارائی‌های غیرمولد بوده و نگهداری آنها جز ایجاد هزینه برای شرکت نتیجه‌ای در پی نداشته است و در مقابل، املاکی خریداری شده که در حال حاضر مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد یا در دست ساخت و توسعه برای آینده قرار دارد.

رئیس هیات مدیره مخابرات همچنین تصریح کرد: املاک فروخته شده پس از کارشناسی انجام شده و از طریق برگزاری مزایده و مطابق با آئین‌نامه معاملات شرکت به فروش رسیده و تمامی عایدات ناشی از فروش دارائی‌ها صرف توسعه زیربنایی مخابرات گردیده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
مشاور املاک توسعه ارس - منطقه آزاد ارس خرید و فروش و اجاره و رهن و معاوضه ملک و املاک و زمین خرید و فروش قطعه زمین در م