شبی خونین و پر حادثه با 7 تصادف در ایرانشهر + تصاویر


به دنبال تصادفات پی در پی در ایرانشهر شب گذشته شبی خونین و پر حادثه ای برای ایرانشهری ها بود.

محمودرضا ناصح با اعلام این خبر اظهار داشت : یازدهم فروردین ماه شبی پر حادثه برای مردم ایرانشهر و همچنین پر مشقت برای تکنسین های اورژانس بود و این در حالی است که در مدت زمان 2 ساعت ، 7 تصادف در مکان های مختلف رخ داد که به شرح زیر است :

*تصادف اول

ناصح گفت : تصادف اول در ساعت 19 و در محور ایرانشهر به نیکشهر رخ داد .

وی با اشاره به واژگونی وانت پیکان در این سانحه افزود : حادثه یاد شده 18 مصدوم بر جای گذاشت که به بیمارستان خاتم الانبیا ایرانشهر منتقل شدند.

تصادف ایرانشهر ، مصدوم ، فوت
*تصادف دوم

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ایرانشهر اظهار داشت : مورد دوم در خصوص برخورد پژو با پراید و وانت پیکان در ساعت 20 :05 و در محور ایرانشهر به نیکشهر بود که 2 مصدوم بر جای گذاشت .

وی با بیان این مطلب که خودروی پژو پس از برخورد متواری و خودروی پراید و وانت پیکان دچار حریق شدند، گفت : مصدومین به مرکز درمانی اسپکه منتقل شدند .

عکسهای تصادف ایرانشهر ، فوت ، عکس تصادف
*تصادف سوم

ناصح ادامه داد : سومین حادثه به برخورد دو دستگاه موتور سیکلت در ساعت 20:22 اختصاص داشت که مصدومیت 2 تن را به همراه داشت .

وی با اشاره به اینکه این حادثه در "بزمان" رخ داده ، افزود : مصدومین به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل شدند.

تصاویر تصادف ایرانشهر ، عکس تصادف ، ایرانشهر
*تصادف چهارم

این مقام مسئول خاطر نشان کرد : در ساعت 20:25 و در محور ایرانشهر به سرباز یک دستگاه تویوتا تک کابین با پژو 405 برخورد کرد که مصدومیت 10 تن و فوت یک سرنشین را به همراه داشت.

وی اذعان داشت : مصدومین برای ادامه درمان به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.

*تصادف پنجم

ناصح گفت : در پی واژگونی یک دستگاه پژو 405 در ساعت 20:55 و در محور نیکشهر به ایرانشهر ( حد فاصل پلیس راه ) ، 1 نفر مصدوم شد که ه وسیله نیروهای اورژانس در محل حادثه درمان شد.

مجروحین تصادف ایرانشهر ، ایرانشهر ، تصادف
*تصادف ششم

قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ایرانشهر تصریح کرد : یک دستگاه موتور سیکلت در ساعت 21:03 و در خیابان شهید مالکی ایرانشهر واژگون شد که دو مصدوم بر جای گذاشت.

وی افزود : مصدومین به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند.

*تصادف هفتم

ناصح بیان داشت : یک دستگاه سواری پراید در ساعت 21:30 در محور فرعی سرباز به ایرانشهر واژگون شدکه موجب مصدومیت 3 تن شد.

وی گفت : مجروحین در ابتدا به مرکز درمانی کلات و سپس با 2 دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر منتقل شدند .

گفتنی است قائم مقام مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی ایرانشهر نیاز مبرم به اتوبوس آمبولانس به این منطقه جهت درمان بیماران را خواستار است.


ویدیو مرتبط :
اعتراف متهمین حادثه چاه جمال (ایرانشهر)