سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایجاد زیرساخت‌های بانکی و حمایتی توسط دولت کارخانه ها را فعال می کند/۹۰ درصد صدور خدمات مهندسی توسط صنعت آب و برق


به‌گزارش خبرگزاری فارس، بهرام نظام‌الملکی در نشست تخصصی "حمایت از کسب و کار، توسعه صادرات صنعت برق" که در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران برگزار شد، با اشاره به این موضوع اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی و تلاش‌های ارزنده‌ای که وزارت نیرو و شرکت‌های آب و برق داشته‌اند، صنعت آب و برق کشور به خودکفایی رسیده و 95 درصد نیازهای تجهیزاتی خود را داخل کشور تولید می‌کند که مقایسه آن با صنایع دیگر نشان دهنده توان تخصصی این صنعت است.

وی ادامه داد: حضور گسترده شرکت‌های آب و برق در مناقصه‌های بین‌المللی و اخذ پروژه‌های بین‌المللی و داشتن توان رقابتی در این عرصه با کشورهای بزرگ دنیا نیز نشان دهنده این مهم است که به‌رغم تحریم‌ها و موانع، این صنعت روند توسعه‌ای خود را به خوبی طی کرده است.

نظام‌الملکی با اشاره به سیاست‌های و تاکیدات مقامات و مسئولین کشور در اقتصاد مقاومتی بر بخش صادرات در کشور گفت: در دنیا کشورهایی پیوسته در حال رشد هستند که کارخانه‌های تولید آنها فعال و صادرات آنها زیاد است، بنابراین در کشور هم باید زیرساخت‌های بانکی و حمایتی توسط دولت ایجاد شود.

وی تصریح کرد: بخش خصوصی نیز همراه و همگام با دولت و مسئولان خواهان توسعه صادرات باشد و در این مسیر برنامه‌ریزی کند.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
توجه ویژه دولت به صنعت خراسان جنوبی و کاهش سود بانکی