فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«پایتخت 5» فیلم می‌شود


خبرگزاری فارس: سیروس مقدم که به عنوان مهمان در برنامه سه ستاره حضور یافته بود، در سخنانی گفت: اگر مجموعه پایتخت موفق بوده و توانسته مردم را با خود همراه کند به خاطر گروه و تیمی است که با هم همکاری خوبی داشته اند و طی این سال‌ها کاملا با هم هماهنگ شده اند.

وی در ادامه از ساخت نسخه سینمایی پایتخت خبر داد و اظهارداشت: از آنجایی که خوشبختانه این سریال علاقه‌مندان بسیاری دارد، مذاکراتی با ریاست محترم سازمان صداوسیما شده که پایتخت را در عرصه سینما هم داشته باشیم و در تداومش هم سریال پایتخت 5 را با قصه‌ای ناب داشته باشیم.

به گزارش فارس، بنا بر اظهارات سیروس مقدم سری پنجم سریال پایتخت در قالب فیلم سینمایی ساخته خواهد شد و در ادامه مجموعه تلویزیونی آن نوروز 96 از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.


ویدیو مرتبط :
تیزر پایتخت 4 - تبلیغ پایتخت 4 پیشنمایش پایتخت 4