شروع رسمی کار لوزانو از 12 فروردین/ حضور 2 مربی ایرانی در کادر فنی والیبال


با اینکه صحبت‎های زیادی در مورد شروع رسمی کار لوزانو در تیم ملی شنیده شده و بارها این تاریخ‎ها تغییر کرده، مدیر تیم‎های ملی والیبال گفت: از 12 فروردین این مربی با ماست.

امیرحسین منظمی در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، اظهار کرد: سرمربی تیم ملی تا پایان آبان‎ماه و همزمان با تعطیلی لیگ لهستان به ایران می‎آید تا صحبت‎های نهایی درباره قراردادش انجام و برنامه‎اش را ارائه دهد.

وی درباره اینکه لوزانو چه زمانی کار رسمی‎اش با تیم ملی را شروع می‎کند، گفت: وی 12 فروردین به ایران می‎آید و کارش را شروع می‎کند. سیچلو که کمک مربی تیم ملی است قبل از لوزانو به کشورمان می‎آید و تیم را تمرین می‎دهد.

منظمی درباره اینکه گفته می‎شود لوزانو 5 اردیبهشت به ایران می‎آید یا مسئولان فدراسیون اعلام کرده‎اند 25 فروردین شروع کار رسمی این سرمربی است، گفت: چون تیم لوزانو در لیگ لهستان به لیگ قهرمانان اروپا نمی‎رود، وی اردیبهشت به ایران نمی‎آید و زودتر شاهد حضورش در کشورمان خواهیم بود.

مدیر تیم‎های ملی در پاسخ به این که از مربی‎ ایرانی در کادر لوزانو استفاده می‎شود؟ بیان کرد: صحبت‎هایی شده که 2 مربی ایرانی در کادر لوزانو باشند و روی این موضوع تأکید داریم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حواشی انتخاب لوزانو بعنوان مربی تیم ملی والیبال