ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دروازه‌بان جوان تیم ملی و سه کلین شیت


دروازه‌بان جوان تیم ملی و سه کلین شیتورزش 3/ نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم زیر 19 سال ایران هم به اردوی تیم ملی دعوت شده است. دروازه‌بان تیم ملوان که این فصل هنوز فرصت حضور در ترکیب تیم ملوان را پیدا نکرده است.
نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم ملی جوانان در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی و در گروه D سه بار کلین شیت کرده است. او در بازی با تیم‌های نپال، اردن و کویت دروازه‌اش را بسته نگه داشته است. ایران در این بازی‌ها بدون اینکه گلی دریافت کند 15 بار دروازه حریفان را باز کرده است.
نکته جالب توجه اینکه نیما میرزازاد از روز دوم فروردین باید در اردوی تیم ملی جوانان حاضر شود تا در روزهای 7 و 9 فروردین در بازی با تیم زیر 21 ساله‌های سنگاپور به میدان بیاید.
تیم ملی جوانان هم اکنون خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌کند. این بازی‌ها مهرماه سال آینده و با حضور 16 تیم در بحرین برگزار می‌شود. مراسم قرعه کشی این بازی‌ها را هم اردیبهشت ماه در منامه شاهد خواهیم بود. در حالی که ایران به عنوان صدرنشین گروه D به این بازی‌ها صعود کرده است در سید بندی در گروه آخر! قرار گرفته است که این به دلیل عملکرد تیم ملی جوانان در دوره پیشین است که در بین چهار تیم چهارم شد!


کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
کلین شیت فوق العاده دروازه بان