سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پرداخت بخشی از حق‌التدریس‌ها و حق‌الزحمه امتحانات نهایی تا اواخر اردیبهشت امسال


به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش، سید محمد بطحایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به چالش‌های فرا روی آموزش و پرورش در سال‌های اخیر در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی اظهار داشت: برای اولین بار دولت در لایحه بودجه 95، اعتباری را در ردیف مستقلی جهت پرداخت پاداش بازنشستگان فرهنگی قرارداده است.

وی ادامه داد:با توجه به عنایت خاصی که مجلس شورای اسلامی به بودجه 95 دارد، بعد از تصویب بودجه 95 پاداش بازنشستگان فرهنگی سال 94 پرداخت خواهد شد.

بطحایی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید با تخصیص اعتبار در ردیفی مستقل، چالش هر ساله ما در این خصوص را برطرف کرده و فرهنگیان ان‌شاءالله با دلگرمی بیشتری به خدمت خود ادامه خواهند داد.

وی با اشاره به تلاش‌های فراوان در پایان سال 94 جهت پرداخت حق‌التدریس‌ها افزود: بخشی از حق التدریس‌ها و همچنین حق‌الزحمه امتحانات نهایی فرهنگیان مربوط به سال 94 تا اواخر اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
کلاس های آمادگی برای امتحانات نهایی