ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیشنهاد بالای لیورپول به دروازه‌بان بارسلونا


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 19:12

پیشنهاد بالای لیورپول به دروازه‌بان بارسلونا

ورزش 3/ مارک آندره تراشتگن، دروازه بان دوم بارسلونا، مورد علاقه باشگاه لیورپول قرار گرفته و ممکن است تابستان آینده به این تیم بپیوندد.
بر اساس ادعای چند رسانه انگلیسی از جمله میرور، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول، به شدت علاقمند به جذب تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلوناست. او که از عملکرد مینیوله، دروازه بان فعلی لیورپول رضایت ندارد، قصد دارد برای فصل بعد، یک دروازه بان شاخص را به خدمت بگیرد و به همین منظور روی تراشتگن به جمع بندی نهایی رسیده است.
تراشتگن در حال حاضر تنها در لیگ قهرمانان و کوپا دل ری برای بارسا به میدان می رود و در لالیگا ذخیره کلودیو براوو است. رقم فسخ قرارداد این دروازه بان، 60 میلیون یورو است و بدون شک لیورپولی ها حاضر به پرداخت این رقم برای جداکردن او از بارسلونا نیست ولی به ادعای همین منابع، آنها قصد دارند پیشنهاد بالایی به مدیران بارسا ارائه کنند، پیشنهادی که قابل رد کردن نباشد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
بیوگرافی والدس دروازه بان بارسلونا