سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



گریه‌هایی که دیده نشد (عکس)


ورزش 3 : در همان دقایقی که مردم خوزستان به خاطر قهرمانی استقلال مشغول شادی بودند و پرسپولیسی‌ها در آزادی هم ناراحت و هم شادمان از عدم قهرمانی و کسب سهمیه آسیا و بالاتر قرار گرفتن از رقیب دیرینه و استقلالی‌ها در قم شادمان از کسب سهمیه در مشهد و تهران بودند بازیکنانی که به خاطر سقوط با تیم‌هایشان مشغول گریه و زاری بودند.


شاید به همین خاطر هم بود که اشک‌های آنها زیاد بازتاب پیدا نکرد. در مشهد ملوان با یک مشت بازیکن سرشناس به سیاه‌جامگان باخت تا در شرایطی که می‌توانست با یک تساوی یا حتی باخت با یک گل در لیگ‌برتر ماندنی شود، حکم سقوط را دریافت کند. اتفاقی که اصلا برای بازیکنانش قابل هضم نبود و باعث شد آنها نزدیک به 30 دقیقه در کنار نیمکت به گریه و زاری بپردازند.


اوضاع در اردوی راه‌آهن هم چندان تفاوتی با ملوان نداشت بخصوص جایی که بهادر عبدی کاپیتان کهنه‌کار راه‌آهنی‌ها بعد از شکست برابر پرسپولیس با گریه‌هایش در کنار نیمکت ذخیره‌ها حال بسیاری از راه‌آهنی‌ها را دگرگون کرد و سوژه خوبی دست عکاسان و تصویربرداران حاضر در ورزشگاه آزادی داد.


بله، لیگ‌برتر همواره به خاطر همین شادی و غم‌هایش جذاب بوده و این تقدیر تیم‌هاست که چگونه با تلاش‌های خود به شادی یا افسوس برسند.


ویدیو مرتبط :
عکس های زیباspider man ۴ که ساخته نشد