سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟


آیا تلگرام امکان نظرگذاری پای پست های کانال ها را فراهم می کند؟

به نظر می رسد که تلگرام مشغول تست قابلیت نظرگذاری توسط کاربران در کانال های این اپ پیام رسانی است. اولین نشانه ها از این موضوع ساعاتی پیش در یکی از کانال های روسی تلگرام با آدرس Pesni@ رویت شد که با عضویت در آن، می توانید پای هر پست نظر گذاشته و نظر دیگر کاربران را به طور ریل تایم بخوانید.

تنها چند ساعت از کشف این موضوع در تلگرام نگذشته بود که هجوم کاربران (علی الخصوص کاربران ایرانی) به این کانال آغاز شد و همین الان که متن را می نویسیم، قریب به صد و ده هزار نظر تنها پای یکی از پست های این کانال روسی ثبت شده.

Pesni 1

تلگرام هنوز نسبت به عرضه این قابلیت به طور عمومی واکنشی رسمی نشان نداده، و ترجیح داده تا در خفا و بی سر و صدا آن را در یک کانال نه چندان مشهور آزمایش کند.

در صورتی که قابلیت مذکور رسما به تلگرام اضافه شود، شما از این پس می توانید پای پست های هر کانال نظرتان را بگذارید؛ چه به صورت متنی و چه عکس و آهنگ و استیکر و موارد دیگر.

مورد دیگر اینکه به نظر می رسد می توان این قابلیت را برای کانال ها در لحظه دلخواه، فعال یا غیرفعال نمود. مخاطبین کانال ها هم اگر تمایلی به خواندن نظرات نداشتند هم قادرند با اشاره روی گزینه Hide Comment، آن ها را در صفحه مخفی نمایند. امکان پاسخ به نظر دیگر مخاطبین هم از امکانات این قابلیت در مرحله فعلی اش هستند.

11

قابلیت مورد بحث از جهتی می تواند برای کانال ها یک مزیت باشد، اما از سوی دیگر پتانسیل این را هم دارد که به مشکل بزرگی برای صاحبان کانال ها مبدل شود.

با فعال شدن قابلیت نظرگذاری، دیگر کانال ها مجرایی یک سویه برای اطلاع رسانی نیستند و کاربران می توانند نسبت به محتوای منتشر شده در آنها واکنش نشان داده و حرف هایشان را به گوش مدیرانش برسانند.

اما از سوی دیگر هجوم اسپمرها و تبلیغ کنندگان می تواند به دردسر بزرگی برای ادمین های کانال ها تبدیل شود. در هر صورت تلگرام هنوز در مورد این قابلیت واکنشی رسمی از خود نشان نداده، و هنوز مشخص نیست که چه زمان آن را به طور عمومی در دسترس کاربران قرار می دهد.

نظر شما چیست؟ آیا تصور می کنید که امکان نظرگذاری در کانال ها می تواند در افزایش محبوبیت تلگرام موثر واقع شود؟

برچسب‌ها:اپلیکیشن تلگرامتلگرامکامنت گذاری در تلگرامکانال های تلگرامگذاشتن نظر در کانال تلگرام

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
امکان سفر با زیر دریایی هم فراهم شد!