فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چهار گروه مازندرانی در جشنواره تئاتر فجر حضور می یابند


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران احد جاودانی عناوین این آثار را 'گات'، 'زخمه'، 'خوشه برنج' و 'مالیخولیایی' ساری2 نمایش ، بهشهر و آمل عنوان کرد.
وی گفت: نمایش گات به نویسندگی فاطمه مکاری و کارگردانی صاحب آهنگر ثبت شده در دسته متوسط «ب»، دارای پروانه فعالیت از طرح ساماندهی گروه های نمایشی کشور در نهم بهمن ماه سال جاری تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر تهران اجرا می شود.
او افزود: نمایش زخمه به نویسندگی و کارگردانی مهیار هزارجریبی ثبت شده در دسته متوسط «ب»، دارای پروانه فعالیت از طرح ساماندهی گروه های نمایشی کشور در ششم ماه آینده در مجموعه تئاتر شهر اکران می شود.
جاودانی افزود: نمایش خوشه برنج به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر ثبت شده در دسته کوچک «ج»، دارای پروانه فعالیت از طرح ساماندهی گروه های نمایشی کشور در هفتم و هشتم بهمن ماه به ترتیب در برج میلاد و تئاتر شهر به روی سن می رود.
وی گفت: نمایش مالیخولیایی به نویسندگی و کارگردانی مسعود حق پناه ثبت شده در دسته کوچک «ج»، دارای پروانه فعالیت از طرح ساماندهی گروه های نمایشی کشور ذز تماشاخانه بهار خراسان رضوی و تماشاخانه سرو تهران اکران می شود.
سی و چهارمین جشنواره تئاتر فجر همزمان در هفت استان کشور در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.ک/3
7330/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره بین المللی تئاتر فجر