ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مصدومیت یزدانی بسیار شدید است


مصدومیت یزدانی بسیار شدید استایسنا/ رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی از شدید بودن مصدومیت رضا یزدانی خبر داد و گفت: امیدوارم کار درمانی وی برای حضور در المپیک ریو به خوبی پیش برود.
دکتر سید محمد بنی جمالی در خصوص وضعیت رضا یزدانی و اینکه آیا با آسیب‌دیدگی ایجاد شده در آشیل پای راست این کشتی‌گیر امکان حضور در المپیک دارد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: مصدومیت یزدانی شدید و جدی است. البته روز گذشته به دلیل درد شدید و تورم زیاد پای این کشتی‌گیر امکان معاینه دقیق وجود نداشت و از وی خواستیم پس از یک هفته کار فیزیوتراپی و توانبخشی دوباره با انجام MRI به فدراسیون پزشکی ورزشی مراجعه کند تا متخصصان امر با بررسی بیشتر نظر نهایی خود را مبنی بر این که آیا وی می‌تواند در المپیک شرکت کند یا خیر، به طور قطعی اعلام کنند.
رئیس کمیته درمان فدراسیون پزشکی ورزشی اضافه کرد: هدف اصلی ما این است تا با رفع هر چه سریعتر مصدومیت یزدانی وی را به المپیک برسانیم اما به هر شکل آسیب دیدگی وی بسیار شدید و جدی است.
وی همچنین با بیان این که مصدومیت موسوی ستاره تیم ملی والیبال جزیی است، اظهار کرد: پس از آنکه محمد موسوی ستاره تیم ملی والیبال در تمرینات تیم ملی از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد، بلافاصله با هماهنگی دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی پیگیری های لازم در خصوص شرایط موسوی به عمل آمد و در اسرع وقت ام آر ای از کمر وی گرفته شد. خوشبختانه طبق نظر پزشک متخصص آسیب دیدگی موسوی جزئی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.
وی افزود: آسیب دیدگی موسوی یک گرفتگی ساده عضلانی است که با دو ، سه روز استراحت و انجام کار فیزیوتراپی بهبود پیدا می‌کند و می‌تواند در بازیهای کسب سهمیه المپیک شرکت کند.
بنی جمالی در پایان از تشکیل پرونده سلامت و انجام معاینات پزشکی از تیم ملی دوچرخه‌سواری در شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: امیدوارم کشتی فرنگی و چند نفر باقی مانده از تیم ملی دوومیدانی برای انجام معاینات پزشکی هر چه سریعتر به فدراسیون پزشکی مراجعه کنند تا مراحل بعدی پرونده سلامت ورزشکاران المپیکی را آغاز و فرصت کافی برای آماده‌سازی ورزشکاران جهت حضور در المپیک ریو را داشته باشیم.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مصدومیت یزدانی و شکست ناباورانه