فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اخبار فعالیت‌های علمی، پزشکی و قرآنی بنیاد صدر در مناطق محروم


به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، بنیاد خیریه امام موسی صدر اخبار فعالیت‌های انجام شده در چند هفته اخیرش را منتشر کرد.

اخبار پزشکی :

ابراهیم کودک دوساله رودباری که از ناحیه مچ پا مشکلاتی داشت,امروز به لطف خدا و هماهنگی همرهان پزشکی و حمایت صندوق حمایت پزشکی عمل شد. فرشته خانم از ریگان مرحله اول درمان چشم خود را با هماهنگی همرهان پزشکی در کرمان انجام و برای دریافت عینک معرفی شد. همرهان پزشکی و دندان پزشکی در جیرفت برای دختر جیرفتی که شرحش قبلا گفته شده بود,سنگ تمام گذاشتند. و استاد دانشگاهی در تهران حمایت مالی از او را تقبل کرد. سه بیمار از منطقه رمشک جنوب کرمان به دلیل مشکلات مختلف جسمی به کرمان اعزام و با همراهی همرهان پزشکی تحت درمان قرار گرفتند. دانشجوی مستعد جنوب کرمانی با هماهنگی همرهان دندان پزشکی خدمات دندان پزشکی به صورت رایگان دریافت نمود. تعدادی از بیماران روستاهای جنوب کرمان از خدمات اسکان بنیاد امام موسی صدر در کرمان استفاده کردند. هزینه بستری و درمان یکی دیگر از بیماران روستایی اعصاب و روان از صندوق حمایت پزشکی بنیاد پرداخت شد. هزینه مادری که در بیمارستان جیرفت به دلیل سکته مغزی بستری بودند, پرداخت شد.این مادر به رحمت خدا رفتند.شادی روحشان صلوات. بیمار اهل فنوج بلوچستان به دلیل شکاف کام عمیق با حمایت همرهان پزشکی به کرمان اعزام و معاینه گردید.روش درمان در حال بررسی است. رضا کودک اهل زرند کرمان که از شکاف لب و کام رنج میبرد,امروز با حمایت همرهان دلسوز پزشکی معاینه و نوبت عمل دریافت کرد. خبر راه رفتن بیماری که یک سال پیش با حمایت خیرین بنیاد تحت درمان قرار گرفته بود,دل خیرین را شاد کرد.

اخبار علمی:

مشاوران مدارس سلام تهران اعلام آمادگی کردند تا در جهاد علمی بهمن ماه به فرزندان جنوب کرمان و بخش هایی از بلوچستان,خدمات مشاوره ای و برنامه ریزی ارایه کنند. یکی از مشاوران برتر تهران بنیاد امام موسی صدر را در جهاد علمی بهمن ماه همراهی میکنند. جهادگران علمی بنیاد, بهمن ماه به جنوب کرمان برای ارایه خدمات علمی به فرزندان پرتلاش جنوب کرمان اعزام میشوند. تمام دانش آموزان مستعد تحت حمایت بنیاد در حاشیه شهر کرمان توسط خود مردم کرمان بورسیه شدند و حامیانی کرمانی این فرزندان پرتلاش را حمایت میکنند.

اخبار فرهنگی، قرآنی و طرح ولی نعمتان:

یک راس قربانی توسط یکی از خیرین انجام و برای غذای یک مدرسه شبانه روزی در قلعه گنج اختصاص یافت. خیرین آمادگی خود را برای خرید قرآن و ارسال برای قرآن آموزان بنیاد در مناطق مختلف جنوب کرمان اعلام کردند. خیرین 7.000.000 ریال برای خرید مواد غذایی برای موسسه قرآنی شبانه روزی محمد رسول الله(ص) بنیاد امام موسی صدر و رودبار جنوب اختصاص دادند. قرآن آموزان موسسه شبانه روزی محمدرسول الله (ص) در روستاهای خود در جنوب کرمان فعالیت های قرآنی خود را آغاز کردند. حدود 200 قرآن آموز از این حرکت بومی استقبال کردند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
افزایش فعالیت گروه‌های جهادی باعث برکت در مناطق محروم