فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فعالیت 7 مدرسه علمیه به نام امام خمینی در کشور عراق


به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت الله سیدمجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق، در گردهمایی طلاب حوزه علمیه قم در نجف اشرف اظهار داشت: توافقی میان حوزه‌های علمیه قم و نجف صورت گرفت تا ارتباط میان این دو مرکز بزرگ عالم تشیع اسلام بیش از گذشته گسترده‌تر شود.

وی با بیان این‌که توافق بیشتر در ابعاد علمی، پژوهشی و... بوده است، خاطرنشان کرد: در روزگاری که نام امام خمینی (ره) در این سرزمین جرم به حساب می‌آمد، امروز مردم عراق با افتخار نام و یاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به زبان می‌آورند و ایشان را الگوی خود قرار می‌دهند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشور عراق ادامه داد: هم اکنون 7 مدرسه به نام حضرت امام خمینی (ره) در کشور عراق به ثبت رسیده است که مشغول به تربیت طلاب علوم دینی در نقاط مختلف این کشور اسلامی و شیعی هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اردوی زیارتی قم مقدسه مدرسه علمیه امام خمینی (ره)