علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



آغاز فروش ویژه تندر اتومات از یکشنبه


به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی خان کرمی در خصوص شرایط ویژه فروش تندر ۹۰ گفت: شركت ایران خودرو در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در پاسخ گویی به نیاز اقشار مختلف هموطنان اقدام به عرضه تندر اتوماتیك با شرایط ویژه برای دو گروه از مشتریان خود كرده است.

معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو افزود: گروه اول مشتریانی هستند كه به راحتی و آسایش خود در هنگام رانندگی اهمیت داده و به دنبال راحتی بیشتر در ترافیك های شهری هستند. گروه دوم نیز مشتریانی هستند كه به دلیل مشكلات حركتی امكان استفاده از خودروهای با گیربكس دستی را ندارند.

وی تصریح كرد: برای پاسخگویی به این نیاز، شركت ایران خودرو یكی از بهترین و با كیفیت ترین محصولات خود را با گیربكس اتوماتیك و با هدیه ویژه (دو و نیم میلیون تومانی) به مناسبت حلول ماه ربیع الاول عرضه كرده است، ضمن اینكه به منظور فراهم آوردن امكانات بیشتر برای مشتریانی كه از ویلچر استفاده می نمایند، معادل هزینه، تجهیزات بالابر اتوماتیك (تا سقف دوونیم میلیون تومان) به آنها پرداخت خواهد شد.

به گفته خان‌کرمی، در این طرح برای كسانی كه به صورت فوری اقدام به خرید تندر اتوماتیك می كنند، دو و نیم میلیون تومان - هزینه  تجهیزات بالابر اتوماتیك - و برای كسانی كه به صورت قسطی خرید می كنند، ۸۰۰ هزار تومان علاوه بر شرایط اقساطی ویژه از سوی ایران خودرو هدیه در نظر گرفته می شود.

وی با بیان اینكه همه هموطنان می توانند در این طرح فروش مشاركت كنند، اظهار كرد: متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز یكشنبه ۲۲ آذرماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر كشور و پایگاه اینترنتی ایران خودرو به خرید تندر اتوماتیك با هدیه ویژه مبادرت كنند.

خان‌کرمی با بیان اینكه قیمت نقدی تندر اتوماتیك ۴۷۱ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال است كه در این طرح با قیمت نهایی ۴۴۶ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال به فروش می رسد، افزود: برای خرید اقساطی این محصول نیز مبلغ پیش پرداخت ۱۹۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تعیین شده است و زمان سرسید چكها ۲۰ ماهه، شامل چهار چك پنج ماهه با سود ۱۴ درصد و پیش پرداخت ۱۹۵ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال و  ۳۰ ماهه شامل پنج چك شش ماهه با سود  ۱۶ درصد است.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو با اشاره به اینكه تندر اتوماتیك مجهز به یكی از بهترین گیربكسهای اروپایی است به نتایج ارزیابی كیفی شركت بازرسی استاندارد اشاره كرد و گفت: این تندر ایران خودرو بهترین و ارزنده ترین خودروی اتوماتیك بازار ایران در محدوده قیمت زیر ۵۰ میلیون تومان است كه با همكاری شركت رنو و بهره گیری از فناوری اروپایی در تولید گیربكس‌های اتوماتیك تولید شده و با شرایط ویژه مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.


ویدیو مرتبط :
آغاز پیش فروش ویژه خودروی H320