ماشین شناس/ «تویوتا پریوس» مدل 2016 تست می‌شود


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 10:46

ماشین شناس/ «تویوتا پریوس» مدل 2016 تست می‌شود

خبر خودرو/ به تازگی تصاویری از تویوتا پریوس مدل 2016 قبل از عرضه جهانی در اواخر سال جاری، در حال تست در استرالیا دیده شده است.
نسل چهارم پریوس هیبریدی برقی-بنزینی ماه سپتامبر در لاس وگاس رونمایی شد و جزئیات بیش تر آن چند هفته بعد در نمایشگاه فرانکفورت اعلام شد.
به نطر می رسد این خودروی کاملا استتار شده در حال گذراندن تست کالیبراسیون بومی طی قبل از معرفی در بازار استرالیا طی ماه های آینده است. پریوس کاملا جدید بر اساس ساختار جهانی جدید تویوتا (TNGA) ساخته شده که طول این خودرو را با 60 میلی متر افزایش به 4540 میلی متر و عرض آن را با 15 میلی متر افزایش به 1760 میلی متر رسانده و دارای ارتفاع 1470 میلی متر و فاصله بین دو محور بی تغییر 2700 میلی متر است.
نکته جالب توجه این است که تست های اروپایی نشان داده اند این خودرو 18 درصد کم مصرف تر از مدل قبلی خود شده است. هم چنین این مدل جدید برای اولین بار به تکنولوژی Safety Sense تویوتا مجهز می شود که شامل تجهیزات ایمنی در سطح جهانی برای ایمنی سرنشینان و دیگر کاربران جاده است. این تجهیزات شامل ترمز پیش گیری از تصادف با شناسایی عابرپیاده، هشدار تغییر مسیر با کمک فرمان، کروز کنترل رادار دینامیک و لامپ های نور بالای اتوماتیک است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تست تصادف تویوتا پریوس مدل 2015