علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سرمربی تیم ملی والیبال فرانسه: از مبارزه با ایران لذت بردیم


به گزارش خبرگزاری مهر، تیم ملی والیبال کشورمان که به منظور آماده سازی برای حضور در رقابت های گزینشی المپیک به فرانسه سفر کرده است، جمعه شب در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی این کشور که قهرمانی لیگ جهانی ۲۰۱۵ را در اختیار دارد، به میدان رفت. این نخستین دیدار تدارکاتی تیم کشورمان در سال جاری و با هدایت رائول لوزانو بود که با شکست ۳ بر یک این تیم هم به پایان رسید. 

در پایان دیدار تدارکاتی تیم های ملی والیبال ایران و فرانسه، لوزنت تیلیه، سرمربی تیم ملی فرانسه طی گفتگویی اظهارداشت: بازی خیلی خوبی بود. بازی خیلی سخت و نزدیکی را شاهد بودیم. هر دو تیم نیاز به پیشرفت دارند چون اشتباهات زیادی داشتند. به هر حال از تماشای این بازی لذت بردم چون مبارزه خیلی خوبی بود و من توانستم بازیکنانم را مورد ارزیابی قرار دهم.

تیلیه تاکید کرد: فکر می کنم بازی امروز (شنبه) متفاوت خواهد بود. چون الان دیگر هر دو تیم نسبت به بکدیگر شناخت پیدا کردند. فکر می کنم فردا بازی جالب و البته متفاوتی را خواهیم داشت.


ویدیو مرتبط :
لوزانو چگونه سرمربی تیم ملی والیبال ایران شد