ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



نجات بازیکن بارسلونا از حادثه کشتار پاریس


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.23 - 16:45

نجات بازیکن بارسلونا از حادثه کشتار پاریس

ورزش 3/ سرجی روبرتو، پدیده این فصل بارسلونا، شب گذشته هنگام رخ دادن حوادث تروریستی پاریس، در این شهر حضور داشت.
وقتی لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا به بازیکنان تیمش تا روز دوشنبه مرخصی داد، سرجی روبرتو که پدیده این فصل بارسلونا به حساب می آید، تصمیم گرفت همراه دو تن از دوستانش راهی پاریس شود.
او صبح روز جمعه به پاریس رفت و شب گذشته زمانی که تروریست ها مشغول کشتار مردم بی گناه در این شهر بودند، او همراه دوستانش در خیابان های پاریس مشغول قدم زدن بود.
طبق گزارش موندودپورتیوو، روبرتو و دوستانش با دیدن آمبولانس ها و ماشین های پلیس که به سمت مناطق حادثه دیده در حرکت بودند، متوجه ماجرا شدند. پلیس به آنها اخطار داد که هرچه زودتر به خانه خود بازگردند و روبرتو نیز به سرعت راهی هتل محل اقامت خود شد.
فاصله او با محلی که با حادثه تروریستی روبرو شد اندک بود و روبرتو خوش شانس بود که در بطن ماجرا قرار نگرفت. او هم اکنون در پاریس حضور دارد و با توجه به بسته شدن مرزهای فرانسه، مشخص نیست که چه زمانی قادر خواهد بود که به بارسلونا بازگردد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
نمازجمعه امنیتی پاریس/مسلمانان حادثه پاریس رامحکوم کردن