تتلو را لیدر استقلال یا پرسپولیس کنید


خبرآنلاین: شاید تتلو نتواند داخل زمین کمکی به باشگاه‌های فوتبال بکند، اما روی سکوها قطعا می‌تواند نقشی پررنگ ایفا کند.

امیر تتلو خواننده زیرزمینی مدت‌هاست كه علاقه بیش از حد خود به حضور در یك تیم فوتبال را نشان داده. او در زمان سرمربیگری حمید درخشان بود كه به تمرین پرسپولیس رفت و عكس یادگاری با بازیكنان این تیم گرفت. مدتی بعد گفت كه می‌خواهد فوتبالیست شود و بازیكنانی نظیر پیام صادقیان هم از او تعریف و تمجید كردند كه تتلو می تواند بازیكن بزرگی شود.

این خواننده زیرزمینی كه علاقه زیادی هم به ورزش دارد، تصاویری از تمرینات فوتبالی خود در اینستاگرامش منتشر كرد اما مدتی بعد از رفتن به تمرین پرسپولیس پشیمان شد چراكه به او اجازه چنین كاری ندادند. تتلو مدتی هم با فرهاد كاظمی سرمربی وقت راه‌آهن رابطه داشت؛ به این امید كه بتواند به این تیم برود و برای آن فوتبال بازی كند. اما فرهاد كاظمی هم با زیركی او را دور زد.

حالا چند روز قبل تتلو در اینستاگرامش نوشته كه می‌خواهد حضور در آخرین تیم را هم امتحان كند. تیم مورد نظر او، استقلال تهران است. البته این را هم گفته كه اگر استقلالی ها او را نخواهند، به روسیه می‌رود چون یك پیشنهاد فوتبالی از این كشور دارد!

تتلو شاید نتواند داخل زمین كمكی به تیم‌های فوتبال بكند چراكه یك فوتبالیست حرفه‌ای نیست. اما باشگاه‌های ایرانی می‌توانند از پتانسیل او، روی سكوها استفاده كنند. این خواننده زیرزمینی در صفحه اینستاگرم خود بیش از دو میلیون نفر دنبال كننده دارد؛ دو میلیون نفری كه بخش اعظم آن‌ها هواداران واقعی‌اش هستند. شاید اگر او بتواند روی سكوها نقش لیدر هواداران را ایفا كند، تعداد زیادی از هواداران فقط به خاطر خود او به ورزشگاه بروند تا بازی‌های استقلال یا پرسپولیس را ببینند.


ویدیو مرتبط :
بازی استقلال پرسپولیس و تشویق لیدر متعصب استقلال و همراهی هواداران تیفوسی استقلال ....