سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



برادرم با ازدواج من و برادر زنش مخالف است


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 12:49

برادرم با ازدواج من و برادر زنش مخالف است

خراسان/ دختری هستم20ساله. برادرخانم داداشم بیش از20 بار به خواستگاری ام آمده است؛ اما خانواده ام و به ویژه برادرم با این ازدواج مخالف هستند، او می گوید اگر بعدها در زندگی ما دعوا، یا مشکلی پیش بیاید روی زندگی شما هم تأثیر می گذارد؛ ولی ما به یکدیگر علاقه داریم. او تمام ملاک های مورد نظرم را دارد. باید چه کار کنم که خانواده ام راضی شوند؟
با سلام خدمت شما دوست عزیز، می دانم از طرفی به دلیل علاقه ای که به فرد مذکور دارید و از طرف دیگر به دلیل مخالفت خانواده، در شرایط نامناسبی قرار گرفته اید؛ با این حال لازم است در ابتدا بگویم که گفته های برادرتان دور از حقیقت نیست و اینکه آیا برای مشکلات بیان شده، آماده هستید و راهکارهایی را در ذهن دارید، نکته مهمی است. بهتر است در ادامه مطلب به این موضوع نگاه دقیق تری کنیم.
مشکلات ازدواج فامیلی
دخالت خانواده ها: نتایج تحقیقات نشان می دهد دخالت خانواده ها در ازدواج های فامیلی بیشتر از ازدواج های غیرفامیلی است؛ برای مثال زن برادرتان با برادرش صحبت می کند و از همسرش شکایتی می کند، در صورتی که وی همسر شما باشد، ناخودآگاه ناراحت می شود و این موضوع ناخواسته در رابطه او با شما تاثیر می گذارد یا مادر شما به صورت درد دل از دامادش حرفی می زند و این صحبت ها در فامیل به گونه دیگری برداشت می شود و در نهایت عروس خانواده ناراحت می شود. مهم ترین نکته این است که اگر تن به ازدواج فامیلی می دهید حتماً باید مرزهای مشخصی داشته باشید و اجازه ندهید دیگران در زندگی تان دخالت کنند و کسی هم اجازه خبررسانی نداشته باشد. اگر شما این مهارت را داشته باشید، می توانید به برادر یا خانواده تان بگویید در چه مواردی مرزهایتان مشخص است و اجازه ورود به دیگران را نمی دهید و با این کار مخالفت آن ها را کمتر کنید. نکته بعدی اختلافاتی است که زندگی شما را تحت تأثیر قرار می دهد. در ازدواج های فامیلی دعواها و اختلافات نه تنها دو نفر بلکه دو خانواده و افراد وابسته به آن ها را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. بررسی ها نشان می دهد اختلاف در این گونه ازدواج ها به کدورت ها و جناح بندی های بسیاری در فامیل منجر شده است.
بهترین برخورد با مخالفت خانواده
در ابتدا به شما توصیه می کنم نزد یک مشاور بروید تا او از جنبه های متفاوت مانند فرهنگی، شخصیتی، روانی و... بررسی لازم را انجام دهد و به شما بگوید آیا شما می توانید ازدواج موفق و خوبی با فرد مورد نظر داشته باشید یا خیر؟ بعد از این که بررسی های اولیه را انجام دادید و دریافتید که ازدواج شما با وی چه نقاط قوت و ضعفی دارد، می توانید از انتخاب خودتان با توجه به داده های به دست آمده، دفاع کنید. برای دفاع کردن از داشته هایتان بهتر است در یک محیط آرام از پدر و مادر و اگر لازم می دانید از برادرتان دعوت و با آن گفت و گو کنید. سعی کنید در این گفت و گو از هر گونه جدال و جنگی بپرهیزید چرا که این گونه رفتارها نمی تواند شما را به هدفتان برساند.البته می توانید ابتدا با برادرتان صحبت کنید و حتی می توانید بعد از جلسات مشاوره خود، در صورت صلاحدید مشاور، یک جلسه مشاوره مشترک با برادرتان داشته باشید تا مشاور با وی صحبت کند، زیرا اگر رضایت برادرتان را جلب کنید احتمالاً او بهتر می تواند خانواده را راضی کند. رضایت خانواده مهم است چون در کشور ما دو نفر با هم ازدواج نمی کنند بلکه پیوند دو خانواده مطرح است و آن ها هم درگیر مسائل فرزندانشان می شوند. پس بهتر است با توجه به روش های ذکر شده، رضایت والدین خود را به دست آورید.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
ازدواج برادر توایلایت با کدنس (درخواستی)