سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چگونه از هک‌شدن تلگرام باخبر شویم؟


اگر می خواهید مطمئن شوید که کسی به تلگرام شما دسترسی ندارد

به گزارش گرداب، از چه طریقی در حال استفاده از تلگرام هستید، در قسمت ستینگز/ settings مشخص است. بعد از ورود به این قسمت روی Privacy and Security کلیک کنید و سپس بخش Active Sessions را انتخاب کنید.

در اینجا لیست گوشی‌ها، پی سی‌ها و سایر ابزارهایی که با آن از تلگرام استفاده می‌کنید، مشخص‌شده است. مثلاً اگر هم‌زمان از گوشی آیفون و نسخه دسکتاپ تلگرام استفاده می‌کنید، نام هر دو در لیست با تاریخ و ساعت آخرین استفاده نوشته‌شده است.

برای اطمینان و درصورتی‌که نام ابزار مشکوک را در این لیست مشاهده کردید می‌توانید ابزار مشکوک را پاک‌کنید و یا با ابزار اصلی آنلاین شده و هم‌زمان روی Terminate all other sessions کلیک کنید تا سایر ابزارهای مشکوک دسترسی‌شان قطع شود.


ویدیو مرتبط :
چگونه از طریق تلگرام پولدار شویم؟