پیام تبریک به علی کریمی+ تصاویر


بازیگران و فوتبالیست ها با انتشار پست هایی در اینستاگرام خود، تولد علی کریمی را تبریک گفتند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدعلی کریمی پاشاکی مشهور به علی کریمی در 17آبان ماه 1357 در تهران متولد شد، وی بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال ایرانی است. او در دوران حضور حرفه ای ۱۸ سالهٔ خود در فوتبال از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۳، سابقهٔ بازی در لیگ ۴ کشور ایران، امارات، آلمان و قطر و باشگاه‌های فتح، پرسپولیس، الاهلی امارات، بایرن مونیخ، القطر، استیل‌آذین، شالکه ۰۴ و تراکتورسازی را دارد.

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در اینستاگرام خود، تولد علی کریمی را تبریک گفت.

وی نوشت: " علی آقای كریمی مرد مهربان زادروزتون مبارك امیدوارم همیشه كنار همسر عزیزتون و سه فرزند نازنین شاد و سلامت باشید و همینطور كه در این مدت حامی خیریه مهرلیلا بودین خداوند همراه و یار همیشگی زندگی شما باشه ...یا حق."

پیام تبریک به علی کریمی+ تصاویرمهرداد میناوند نیز تولد جادوگر فوتبال را تبریک گفت و نوشت: "مردمی که تو را همیشه همراه و یکی از خودشان می دیدند، که در تمام روزهای تلخ و شیرین حضورت را شانه به شانه خود حس می کرند. بماند که چقدر با جادوی ساق هایت و هنر ذاتی و نبوغ مادرزادت چه در لباس سرخ عشق مشترکمان و چه با تن پوش مقدس تیم ملی شادی را به قلب یک ملت هدیه دادی. برای همه ما تو یک شخص خاص بودی و هستی شماره هشت دوست داشتنی.سالروز زمینی شدنت مبارک رفیق."پیام تبریک به علی کریمی+ تصاویر

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

این خبر در حال تکمیل شدن است....


ویدیو مرتبط :
تصاویر دریپل های زیبای علی کریمی