ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



کری 6 و 4 و پخش موزیک ناهنجار /30 هزار نفر در آزادی+ عکس و فیلم


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس که از ساعات ابتدایی صبح امروز وارد ورزشگاه شده اند برای یکدیگر کری می خوانند. استقلالی ها با عدد 4 و پرسپولیسی ها با عدد 6.

*یکی از نکات جالب دربی 82 بازرسی بدنی خبرنگاران است. تمامی خبرنگاران با وجود اینکه از جایگاه های خاصی وارد ورزشگاه می شوند بازرسی بدنی می شوند.

* تعداد زیادی از هواداران استقلال با پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی در استادیوم حضور دارند.

*مسئولان ورزشگاه آزادی در حال فراهم کردن مقدمات برگزاری مراسم فرهنگی پیش از بازی هستند. متاسفانه در حالی که بارها در این باره اطلاع رسانی شده اما پخش موزیک برای تماشاگران صدای آنها را در آورده است. صدای پخش موزیک به حدی است که برخی از تماشاگران جایگاه های خود را رها کرده و به بیرون از محوطه اصلی ورزشگاه پناه برده اند.

* غلامرضا بهروان از ساعت 11 صبح امروز در ورزشگاه آزادی حاضر شده است.

* در فاصله کمتر از 6 ساعت به آغاز مسابقه حدود 30 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

دیدار دو تیم از ساعت 17 آغاز می شود.

 

*این فیلم را ببینید.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ضایع شدن جلوی 30 هزار نفر !!!‬