سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



محورکندوان باز و هراز بسته است


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محور کندوان ساعت 3 بامداد امروز باز شد اما محور هراز هم چنان بسته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: محور کندوان که از شب گذشته به‌دلیل بارش برف و مشکلات راهداری بسته شده بود با اقدامات راهداران ساعت 3 بامداد امروز باز شد.

حیدر نوروزی گفت: محور هراز که از دیشب به دلیل ریزش سنگ و سیلاب بسته شده بود هم چنان بسته است.

وی با بیان اینکه با ادامه بارش ها احتمال ریزش دوباره سنگ و سیلاب در محور هراز وجود دارد، افزود: مسافرانی کهاز تهران قصد حضور در مازندران و بالعکس را دارند، می‌توانند از دو مسیر کندوان و سوادکوه رفت و آمد کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی گفت: اقدامات برای بازگشایی محور هراز هم چنان ادامه دارد و تلاش می‌شود این محور امروز بازگشایی شود.

نوروزی افزود: بالا بودن سطح آب در جاده و وجود گل‌و‌لای زیاد سبب شده است پلیس راه به دلیل احتمال سیل و ریزش کوه، تردد خودروها در محور ارتباطی هراز را تا اطلاع ثانوی ممنوع کند.
وی گفت:بارش باران و برف در این محور ها هم چنان ادامه دارد و در حال حاضر راهداران و نیروهای امدادی در محور هراز مشغول پاک سازی و بازگشایی مسیر هستند.

سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس راه مازندران نیز گفت: بیشتر محورهای مازندران لغزنده است ولی تردد در محورهای ورودی مازندران به جز محور هراز در جریان است.

وی افزود: محور سوادکوه از گردنه گدوک به دلیل بارش لغزنده است و از شیرگاه به سمت قائمشهر حجم ترافیک سنگین است.

ریزش سنگ به دلیل بارندگی شدید دیشب و برخورد آن با خودروها در محور هراز سبب زخمی شدن 5 نفر شده بود.


ویدیو مرتبط :
هراز نیوز: ترافیک سنکین درجاده هراز بین تونل چهار و پنج