علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مهماندوست بهترین مربی دنیا شد/ میلاد بیگی بهترین تکواندوکار


به گزارش خبرنگار مهر ، این دوره از مسابقات به مدت دو روز با حضور 16 تیم برتر دنیا در دو بخش مردان و زنان به میزبانی مکزیک در سالن «سالادوآرماس» شهر مكزیكوسیتی برگزار شد که در نهایت تیم های چین و آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کردند.

در بخش زنان چین در مبارزه پایانی برابر مکزیک میزبان این رقابتها صاحب پیروزی شد و طلا گرفت. میزبان نایب قهرمان شد و تیم های کره جنوبی و چین تایپه به مدال برنز دست پیدا کردند. در بخش مردان هم آذربایجان مدال طلا را کسب کرد. ایران نقره گرفت و مدال برنز مشترک هم به روسیه و کره جنوبی رسید. 

در پایان این رقابتها اسامی بهترین های این دوره از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد که در بخش مردان رضا مهاندوست سرمربی ایرانی تیم ملی آذربایجان عنوان بهترین مربی جهان را کسب کرد. میلاد بیگی تکواندوکار ایرانی آذربایجان نیز بهترین تکواندوکار جهان شد. 

میلاد بیگی بهترین تکواندوکار جام جهانی

در بخش زنان «کیم کیو» سرمربی کره ای تیم ملی زنان چین بهترین مربی شد و عنوان بهترین تکواندوکار هم به «شیان ژنگ» از چین اهداء شد. «هیو یونگ کیم» از کره جنوبی ، «کنراد جنکینز» از جامائیکا و «گیلرمو رودریگوئز»  نیز عنوان بهترین داور را از آن خود کردند. 

تیم ملی تکواندو کشورمان بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی جهان و همچنین کسب سه سهمیه از رقابتهای جایزه بززگ بامداد شنبه از مکزیک به تهران باز می گردد.


ویدیو مرتبط :
بدترین مربی ورزشی دنیا !!