ما به کمک نیاز داریم!


در ادامه اجرای پروژه «یکصد معمار، یکصد انتخاب» مجریان این رویداد از مخاطبان علاقه‌مند به معماری درخواست همکاری کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار سرویس هنرهای تجسمی ایسنا، «انجمن مفاخر معماری ایران» در فکر ایجاد شبکه «کتاب: پلِ دوستی» است تا در این شبکه با عرضه کتاب‌های تخصصی در رشه‌های معماری و شهرسازی که از سوی ناشران و نویسندگان به این پروژه اهدا می‌شود، «صندوق چاپ کتاب یکصد معمار، یکصد انتخاب» راه‌اندازی شود.

براساس اعلام قرار است، این انجمن پس از به پایان رسیدن اجرای پروژه «یکصد معمار، یکصد انتخاب» کتاب یادشده را چاپ کند.

همچنین این انجمن در نظر دارد با راه‌اندازی شبکه‌های اجتماعی از طرف مخاطبان پروژه، امکان تبادل نظر در حوزه دیجیتال را برقرار کند. این برنامه صرفا به ابتکار خود مخاطبان شکل می‌گیرد و «انجمن مفاخر معماری ایران» نقش حمایت‌کننده خواهد داشت.

به گفته‌ مجریان پروژه «یکصد معمار، یکصد انتخاب» این موضوع موجب می‌شود گستره وسیعی از نظرها و پیشنهادها درباره معماری معاصر ایران مطرح شود.

در متن پیام منتشرشده با هدف ترغیب مخاطبان برای همکاری با پروژه‌ «یکصد معمار، یکصد انتخاب» آمده‌ است: «ما به کمک نیاز داریم! هر کدام از مخاطبان که وقت و انرژی، و البته علاقه‌مندی لازم، برای شرکت در این پروژه را دارد، می‌تواند اعلام آمادگی کند. مخاطبان می‌توانند با نظرات و پیشنهادات خود به پروژه «یکصد معمار یکصد انتخاب» یاری برسانند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند ساعاتی از هفته در دفتر مجری پروژه حضور یابند و در جمع‌بندی نتایج و تدارک مجموعه اسناد نشست‌ها، به اجرای این پروژه کمک کنند.

هدف و امیدواری ما این است که با تداوم درست پروژه «یکصد معمار، یکصد انتخاب» جریانی مثبت و نیرومند برای نقد و معرفی معماری معاصر ایران به‌وجود آوریم. تحقق این هدف و برآورده شدن این آرزو، به کمک تک‌تک مخاطبان نیاز دارد.»

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
به حیواناتی که به کمک نیاز دارند کمک کنید