فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مطالعه قوه تخیل و هوش اجتماعی کودکان را افزایش می دهد


مهرداد نادری فر روز پنجشنبه در آیین گرامیداشت هفته کتاب و هجدهمین جشنواره قصه گویی در سینما کانون همدان گفت: برای هر گروه سنی از کودکان باید کتابی متناسب با سن آنها برایشان بیان شود.
وی اظهار کرد: با خواندن کتاب، کودکان با زبان آموزی، آموختن کلمات و نحوه ارتباط با دیگران آشنا می شوند.
نادری‎ فر ادامه داد: اگر قدرت تفکر فرد از همان دوران کودکی پرورش پیدا کند در آینده فردی خلاق و با استعداد خواهد بود.
نادر فر افزود: نباید فقط کتاب را برای کودکان روخوانی کرد بلکه فرصت لازم به کودک برای طرح سوالاتش داده شود.
وی با بیان اینکه کودکان از هوش معنوی بالایی برخوردار هستند ادامه داد: این قشر همواره در حال تحلیل سوالات ذهنی خود هستند.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نیز در این آیین افزود: خواندن کتاب باید از دوران کودکی و نوجوانی شروع شود و کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان ازجمله مراکزی است که پرداختن به کتاب را یکی از مهمترین برنامه های خود قرار داده است.
محمد رضا جوادی گفت: در سالجاری با کمک کانون پرورش فکری 38 کتابخانه سیار روستایی در همدان راه اندازی شده که 135 عنوان برنامه در این کتابخانه ها در حال اجرا است.
وی از برگزاری جشنواره قصه گویی در سالجاری در همدان خبر داد و افزود: 122 نفر دراین جشنواره شرکت کردند که 11 نفر به عنوان قصه گوی برتر انتخاب شدند که در این آئین مورد تقدیر قرار می گیرند.
24 تا 30 آبان ماه هفته ملی کتاب و کتاب خوانی نامگذاری شده است.
7530/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
مطالعه و تبیین رابطه بین هوش هیجانی و فرسودگی شغلی با نقش واسطه ای حمایت اجتماعی