سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



داغ ترین عکس های نانسی عجرم خواننده زن لبنانی + بیوگرافی نانسی عجرم


نانسی عجرم خواننده زن لبنانی و یکی از محبوبترین خواننده های عرب زبان و زاده لبنان است. این خواننده زن علاوه بر خوانندگی در سیستم دنیای مد هم فعالیت دارد و به خاطر زیبایی که دارد مورد توجه رسانه ها و تولید کنند گان بزرگ پوشاک و مد است برای معرفی بهتر محصولات خود هستند. در این مطلب و در سایت ایران مطلب قصد داریم چکیده ای از بیوگرافی نانسی عجرم و داغ ترین عکس های نانسی عجرم این خواننده زن محبوب و معرفو لبانی رو برای شما در این آلبوم به نمایش بگذاریم که در ادامه مشاهده می کنیدعکس های نانسی عکس های نانسی عجرم بیوگرافی نانسی عجرمشروع کار خوانندگی نانسی عجرم خواننده زن لبنانی

نانسی عجرم اگرام یا نانسی نبیل عجرم که در میان مردم به نام نانسی شناخته می‌شود، خواننده فولکور پاپ است. نانسی در 16 می سال 1983 در اشرفیه لبنان و در یک خوانواده کاتولیک متولد شد. استعداد و توانایی نانسی عجرم از همان سنین کودکی و زمانی که در سن 8 سالگی در مسابقات خوانندگی کودکان در شبکه ملی لبنان شرکت کرد، آشکار شد. در 12 سالگی در مسابقه تلویزیونی "Noujoum Al-Moustakbal یا ستاره آینده لبنان" مدال طلا گرفت و به دنبال آن اولین آلبوم استودیویی خود را با حمایت پدرش منتشر کرد. دو آلبوم نخست نانسی موفقیت نسبی کسب کرد، اما او با آلبوم سوم خود با نام "یا سلام" در سال 2001 در دنیای عرب به شهرت رسید. سال بعد آلبوم پرفروش "اه و نص" را روانه بازار کرد. در سال 2008 با انتشار آلبوم "بتفکر فی ایه" توانایی و استعداد آواز خوانی خود را به طرز عجیبی به نمایش گذاشت و موفق شد اولین جایزه جهانی خود را به عنوان پرفروش‌ترین خواننده خاورمیانه کسب کند. نانسی تا به امروز دو آلبوم کودک، چندین آلبوم استودیویی و تک آهنگ موفق دیگر نیز منتشر کرده است.

اگرچه نانسی عجرم به عنوان یک خواننده زن توانسته تا به امروز وجهه مثبتی از خود نشان دهد اما، همواره در دنیای عرب با انتقادهای زیادی مواجه بوده است. نانسی عجرم نمونه‌ای عالی از یک زن خیرخواه و موفق است که توانسته با تفکر آزادی‌‌خواه و صدای لطیف خود در دل مردم جا باز کند.

دوران کودکی و نوجوانی نانسی عجرم خواننده زن لبانی

عکس های نانسی عکس های نانسی عجرم بیوگرافی نانسی عجرمنانسی عجرم در 16 می سال 1983 در اشرفیه لبنان متولد شد. پدرش نبیل عجرم و مادرش ریموندا عون هستند. او یک خواهر بازیگر به نام نادینه نریمان عجرم و یک برادر خواننده به نام نبیل عجرم دارد. نانسی عجرم خوانندگی را از سن 8 سالگی و در مسابقه خوانندگی کودکان که از شبکه ملی لبنان پخش می‌شد آغاز کرد. در سال 1995 و در سن 12 سالگی، برنده مسابقه "ستاره آینده" شد و مدال طلا گرفت. در سن 15 سالگی اولین آلبوم استودیویی خود را با نام "محتجالک " منتشر کرد.

جوایز بین‌المللی نانسی عجرم خواننده محبوب زن

عکس های نانسی عکس های نانسی عجرم بیوگرافی نانسی عجرمدر سال‌های 2003، 2005 و 2007 نانسی جایزه صدف طلایی را به عنوان بهترین خواننده زن لبنانی از آن خود نمود.در سال 2004 برنده مسابقات موسیقی عربی شد و جایزه بهترین خواننده زن سال را دریافت کرد.

در سال 2005، نام نانسی عجرم به عنوان یکی از تاثیرگزارترین و بانفوذترین شخصیت‌های خاورمیانه در هفته‌نامه نیوزویک کویت منتشر شد.

در سال 2008 با انتشار آلبوم "بتفکر فی ایه"موفق به دریافت جایزه موسیقی جهانی "WMA" برای پرفروش‌ ترین آلبوم سال خاورمیانه شد.

در سال 2009 توسط سازمان یونیسف به عنوان نخستین سفیر زن خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب شد.

در سال 2010 جایزه سفیر جهانی یا "WTA" را به عنوان بهترین خواننده زن سال جهان به دست آورد.

در سال 2012 جایزه " OTV" را به عنوان بهترین هنرمند زن سال دریافت کرد.

زندگی خصوصی و فعالیت‌های بشردوستانه نانسی عجرم را بشناسی

در سپتامبر سال 2008 نانسی عجرم با دکتر دندان‌پزشک خود (فادی الهاشم) ازدواج کرد. این زوج در سال‌های 2009 و 2011 صاحب دو فرزند دختر به نام‌‌های میلا و الا شدند. نانسی کنسرت‌های زیادی را به نفع خیریه برگزار می‌کند. همچنین همواره در فعالیت ‌های نیکوکارانه و بشردوستانه شرکت دارد. او در سال 2006 موسسه‌ای را با نام سازمان خیریه نانسی عجرم در بیروت راه اندازی نمود که برای افراد فقیر تسهیلات ویژه‌ای فراهم می‌نماید.

در مورد ثروت نانسی عجرم

نانسی عجرم یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین ستاره‌های موسیقی جهان عرب است. ثروت شخصی او بیش از 16 میلیون دلار تخمین زده شده است.


ویدیو مرتبط :
نانسی عجرم یا دستمال کاغذی نانسی؟