فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مدیرکل ارشاد: حضور نزدیک به 500 ناشر در نمایشگاه کتاب استان گلستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان سه شنبه شب در این رابطه به ایرنا گفت که در نمایشگاه کتاب استان 496 ناشر از سراسر کشور 51 هزار و 105 عنوان کتاب را در 260 غرفه به نمایش خواهند گذاشت.
علی اصغر فضیلت افزود: 13 ناشر نیز از استان گلستان به صورت مستقیم در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و برای حمایت از ناشرانی که شرایط حضور در نمایشگاه را ندارند بخش فروش متمرکز کتاب های 38 ناشر را عرضه می کند.
به گفته وی در این نمایشگاه که روز پنج شنبه هفته جاری با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد گشایش خواهد یافت، همچنین 4500 میلیون ریال بن یارانه ای خرید کتاب با تخفیف 20 درصد از طریق بانک صادرات مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع می شود و ناشران شرکت کننده در نمایشگاه نیز کتاب های خود را با حداقل تخفیف 10 درصدی ارائه خواهند کرد.
فضیلت با بیان اینکه کارگاه های آموزشی مطالعه، مهدویت، عفاف و حجاب، آشنایی با قرآن، مقررات نشر، آشنایی با فضای مجازی، امر به معروف، آشنایی با اینترنت و شبکه های اجتماعی، نقد کتاب، اجرای تعزیه، شب شعر از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه است، گفت: ایستگاه نقاشی و سرگرمی نیز برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.
6203

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
سفرهای استانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین