سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشورهای عضو GCEF برای وضعیت بازار گاز فکری بکنند/ قیمت‌های فعلی پایداری منابع را تهدید می‌کند


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمدبن‌ همام الرمحی وزیر نفت عمان در سومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز GCEF که در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود، گفت: گاز را می‌توان به چهار گوشه دنیا صادر کرد و همکاران من درباره اهمیت گاز طبیعی برای اقتصاد و محیط زیست صحبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این وظیفه ما است که تضمینی برای پایداری و تداوم استفاده از این منبع خداداد پیدا کنیم، گفت: نمایندگان قطر و الجزایر اشاره کردند و من هم می‌گویم که وضعیت فعلی بازار پایداری تأمین منابع را تهدید می‌‌کند چنانچه همانند نفت قیمت LNG نیز دو سوم کاهش یافته و من واهمه دارم اگر قیمت باز هم کاهش پیدا کند سرمایه‌گذاری کمتر شده و نتوانیم منبع کافی برای صادرات داشته باشیم.

وزیر نفت عمان تأکید کرد: کشور من از GCEF تقاضا می‌کند راه‌حلی برای مشکلات موجود در بازار گاز بیاورد و این پیام را به دیگر سازمان‌های بین‌المللی مربوط به صادرات نفت و گاز منتقل کند.

وی گفت: بهترین آرزوهای سلطان قابوس را به شما ابلاغ می‌کنم و برای اعضای GCEF صلح، بهروزی و موفقیت آرزو می‌کنم.

وی در پایان اظهار داشت: از جمهوری اسلامی ایران، دولت، مردم و رئیس جمهور این کشور برای استقبال گرمشان تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
 


ویدیو مرتبط :
گزارشی از اجلاس وزیران کشورهای عضو مجمع صادرکننده گاز