تجهیز 4000 کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های ارائه خدمات به مسافران نوروزی، از تجهیز چهار هزار کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در یزد خبر داد.

احمد شیرزاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه یزد،‌ با اشاره به آمادگی کامل اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برای میزبانی مسافران نوروزی، اظهار کرد: مسافرانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام اینترنتی برای اسکان نوروزی در فضاهای آموزش و پرورش استان نشده‌اند، می‌توانند با مراجعه با پایگاه‌های پذیرش اسکان نوروزی از تاریخ 28 اسفند 94 تا 12 فروردین 95 به صورت شبانه‌روزی در مدارس استان پذیرش شوند.

وی تجهیز نزدیک به چهار هزار کلاس به منظور اسکان میهمانان نوروزی در مدارس استان یزد را از جمله اقدامات این اداره کل ویژه سال خوش آمد به یزد دانست و گفت: بیش از 420 مدرسه در سطح استان یزد آمادگی پذیرش مسافران نوروزی را دارند.

شیرزاد در ادامه اطلاع‌رسانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران نوروزی را از جمله ضرورت‌های تدوین برنامه‌های ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش دانست و خاطرنشان کرد: به منظور رفاه حال مسافران نوروزی و با هدف کاهش بارترافیک شهری، ستادهای اسکان نوروزی در ورودی سه گانه شهر یزد مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به راه‌اندازی پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی در نقاط مختلف استان، گفت: پایگاه ستاد اسکان ناحیه یک یزد در ورودی شمالی شهر یزد و در آموزشگاه اسلام‌پور واقع در بزرگراه آیت‌الله فقیه خراسانی، قبل از دروازه قرآن، خیابان بهاران شاهدیه مستقر خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد افزود:‌ پایگاه ستاد اسکان ناحیه دو یزد در دبیرستان دخترانه خیراندیش واقع در بلوار شهید دشتی‌ و ستاد اسکان ورودی غربی یزد در میدان آیت الله مدرسی(ره)، پشت آپارتمان‌های نظام مهندسی در دبستان ولایت مستقر می‌شود.

شیرزاد با اشاره به فعالیت 1200 نفر از پرسنل آموزش و پرورش در 16 پایگاه ستاد اسکان نوروزی، تصریح کرد: نشست‌های توجیهی برای مدیران مدارس، کاربران ستاد، سرایداران و خدمتگزاران مدارس در ستاد اسکان نوروزی‌ آموزش و پرورش استان یزد برگزار شده است.

*عکس تزیینی است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
خبر آماده سازی 9 بوستان برای اسکان مسافران نوروزی