سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



طرز تهیه کیک خرگوشی خوشمزه + عکس


تهیه کیک خرگوشی

مواد لازم

مواد تهیه‌ی کیک

سینی پخت با ابعاد 20 در 10 سانتی‌متر و یا 12 در 7 سانتی‌متر

چاقو

 خامه‌ی روی کیک

رنگ خوراکی

تکه‌های نارگیل

دو برگه کاغذ رنگی

پارچه ( اختیاری )

شکلات‌های تزیینی

 

مرحله‌ی یک

با توجه به دستورالعمل روی بسته‌ی کیک یک یا دو کیک برای خود بپزید. زمانی که کیک‌های کوچک را پختید با فاصله‌ی 5 سانتی‌متر از لبه‌ی کیک از عرض برش کوچکی بزنید. دقت کنید تمام کیک را نبرید.

 

مرحله‌ی دو

در کنار برش اول برش دیگری ایجاد کنید. این برش باید به سمت برش اول کمی زاویه داشته باشد تا یک مثلث کوچک ایجاد شود. این برش سر و بدنه‌ی خرگوش را مشخص می‌کند.

تکه‌ی مثلثی برش داده‌شده را کنار بگذارید و بعداً با آن دم خرگوش را بسازید.

 

مرحله‌ی سه

خامه‌ی روی کیک را با رنگ دلخواه خود ترکیب کنید. خامه را روی کیک بمالید، سپس آن را داخل یخچال یا فریزر بگذارید. بعد از سفت شدن لایه‌ی اول، لایه بعدی خامه را بیفزایید.

 

مرحله‌ی چهار

برای ساختن دم خرگوش تکه‌ی مثلثی که کنار گذاشته بودید را خردکنید و به آن کمی خامه بزنید تا به حدی سفت شوند که بتوان با آن‌ها توپ‌هایی از کیک ساخت.

 

مرحله‌ی پنج

پودر کیک‌هایی که به شکل توپ گرد کرده‌اید را در پودر نارگیل بغلتانید. برای بهتر چسبیدن نارگیل‌ها می‌توانید از کمی خامه کمک بگیرید.

 

مرحله‌ی شش

از کاغذهای رنگی گوش‌های خرگوش را ببرید.

 

مرحله‌ی هفت

یک پارچه یا کاغذ با رنگ متضاد پشت گوش‌ها بچسبانید.

 

مرحله‌ی هشت

گوش‌ها را در محلی از کیک که برش داده بودید بگذارید. خامه گوش‌ها را در جای خود نگه می‌دارد. با چند عدد شکلات زیبا برای خرگوش خود دماغ درست کنید.

 

مرحله‌ی نه

می‌توانید از چند خرگوش با رنگ‌های مختلف برای تزیین میز خود استفاده کنید.

 


ویدیو مرتبط :
طرز تهیه کیک خرگوشی - برای کودکان