سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



منصور هادی: جنگ یمن تا تسلط بر «صنعاء» ادامه دارد


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «عبد ربه منصور هادی» رئیس‌جمهور مستعفی و فراری به ریاض، اعلام کرده است که عملیات نظامی تا تسلط بر «صنعاء» پایتخت یمن ادامه دارد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه العربیه، منصور هادی، گفته است که جنگ یمن سرنوشت‌ساز است و ما پیروز خواهیم شد و تا تسلط بر صنعاء نیز این جنگ پایان نخواهد یافت.

عربستان سعودی از تاریخ 6 فروردین گذشته، حمله تمام عیار هوایی را در یمن به بهانه بازگرداندن «منصور هادی» به قدرت و همچنین نابودی ذخایر سلاح نیروهای یمنی آغاز کرده است.

همزمان، محاصره دریایی، هوایی و زمینی یمن نیز انجام شده و نیروهای طرفدار عربستان و منصور هادی بر روی زمین در حال درگیری نظامی با نیروهای ارتش و انصارالله یمن هستند؛ اما تا کنون هیچ یک از اهداف عربستان محقق نشده است.

انتهای پیام/د

http://fna.ir/VF21HT


ویدیو مرتبط :
اخرین تحولات یمن /فرار منصور هادی از عدن