سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خادمان حرم امام رضا (ع) وارد استان کرمانشاه شدند


به گزارش ایرنا خادمان حرم رضوی در حالی که پرچم متبرک حرم حضرت ثامن الحجج (ع) را با خود حمل می کردند در بدو ورود به کنگاور مورد استقبال گرم مردم این شهرستان قرار گرفتند.
خادمان حرم رضوی با پرچم و بیرق امام رضا (ع) و تبرک هایی از بارگاه ملکوتی این امام همام در بین مردم و بعضی از مسئولان در آستان امام زاده ابراهیم (ع) شهرستان کنگاور حاضر شدند و مداحی و روضه خوانی به مناسبت شهادت امام رضا (ع) انجام شد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان های کنگاور، صحنه و هرسین نیز با خیرمقدم به خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) گفت: خادمین امام رضا با ورود خود عطر بهشت را به شهرمان آوردند.
حجت الاسلام محمد رسول واحدی با اشاره به صفات برجسته امام رضا (ع) در حلم، بردباری، رافت و مهربانی گفت: امام رضا (ع) همچنان که در روایات آماده است فضیلتی مهم دارد و اینکه ایشان فریادرس امت است که همه ما باید در مسیر زندگی این امام همام قرار گرفته و زندگی با برکتی را برای خود رقم بزنیم.
در این مراسم ضمن روضه خوانی توسط یکی از خادمین امام رضا (ع)، نماز و ظهر و عصر با حضور خادمین امام رضا (ع)، مردم و مسئولان در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان کنگاور اقامه شد.
بعد از برگزاری این مراسم در شهر کنگاور، کاروان حرم حضرت ثامن الحجج (ع) امروز شنبه وارد شهر سنقر می شود.
شهرستان 85 هزار نفری کنگاور در شرق کرمانشاه واقع شده است.
7447/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
خادمان حرم امام رضا