سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تندرو خواندن دلسوزان انقلاب برای مخدوش کردن چهره آنها بین مردم است


سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر عدم استفاده از ادبیات دشمن و جلوگیری از دوقطبی‌سازی فضا به دو دسته "تندرو" و "میانه‌رو" اظهار داشت: در انقلاب اسلامی از زمان امام خمینی(ره) تا به امروز، رهبری نقش هدایت کننده‌ای داشتند و همیشه سعی کردند گفتمان‌ها و رفتارها را در جایی که تشخیص می‌دادند از مسیر خود خارج شده، اصلاح کنند.

وی ادامه داد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با مردم مؤمن و متدین نجف‌آباد مصداق همین مسئله است که حضرت آقا یک رفتار غلطی را که برخی تحت تأثیر القائات بیگانگان انجام می‌دهند، تصحیح کردند و البته یکی از رسالت‌های رهبری و امامت همین است که رفتارها و گفتارهایی که احیاناً ذهن‌ها و فکرها را به انحراف می‌کشاند، تصحیح کند.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه همچنین تصریح کرد دشمن همواره با توجه به اهداف خود سعی کرده از نیروهای داخلی به‌شکل‌های مختلف استفاده کند و سرباز بگیرد و خواسته‌های خود را از زبان خودی‌ها مطرح کند، این موضوعی است که از ابتدای انقلاب بارها اتفاق افتاده است. در فتنه 88 کسانی که کف خیابان‌ها آمدند، مسائلی را گفتند که القائات رسانه‌های بیگانه بود و در واقع دشمنان به نیروهای داخلی خط می‌دادند.

تقوی با تأکید بر "ما باید شگردها و ترفندهای دشمن برای به انحراف کشاندن مردم و ایجاد اختلاف در مردم را بشناسیم" گفت: مقام معظم رهبری این ترفند دشمن را برملا کردند و دست دشمن را رو کردند و به نیروهای داخلی هشدار دادند که بازی دشمنان را نخورند چراکه دشمنان با واژه‌ها و اصطلاحات آهنگین سعی می‌کنند ذهن و فکرها را مشغول کنند و هدف خود را پیش ببرند.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: دشمنان برای اینکه فکرها و ذهن‌ها را در جهت اهداف خود به کار گیرند، افراد مؤمن و حزب‌اللهی و دلسوزان این انقلاب را به‌عنوان تندرو مطرح می‌کنند و می‌خواهند چهره این افراد مخلص را در دیدگان مردم مخدوش کنند.

انتهای پیام/*


ویدیو مرتبط :
مخدوش کردن چهره انتخابات