فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



بخشدار: گردشگری منطقه پیرسلمان مغفول مانده است


به گزارش ایرنا یزدان آزرمی سه شنبه در حاشیه بازدید شماری از خبرنگاران از ظرفیت های گردشگری بخش پیرسلمان هدف از برپایی این تور رسانه ای را معرفی جاذبه های گردشگری این منطقه به مردم دیگر شهرهای استان و مسئولان عنوان كرد.
وی اظهار كرد: بخش پیرسلمان در زمینه گردشگری آماده توسعه و تحولی بزرگ است كه این امر تنها با شناساندن ابعاد مختلف روستاهای این منطقه محقق خواهد شد.
آزرمی مهمترین جاذبه های گردشگری این بخش را تالاب و امامزاده پیرسلمان و روستای حبشی برشمرد و افزود: در این تور نیم روزی خبرنگاران با این مناطق دیدنی آشنا شدند.
وی همچنین با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی بخش پیرسلمان گفت: این بخش حلقه اتصال استانهای كرمانشاه، كردستان و همدان است و از این فرصت در توسعه زیرساختهای حمل و نقل نیزمی توان بخوبی بهره برد.
جمعی از خبرنگاران استان عصر روز سه شنبه به همراه شماری از مسئولان شهرستان اسدآباد از جاذبه های طبیعی و گردشگری بخش پیرسلمان دیدن كردند.
روستای حبشی در 26 كیلومتری اسدآباد و از روستاهای هدف گردشگری استان همدان به شمار می‌رود و همچنین امامزاده و تالاب پیرسلمان در 19 كیلومتری این شهر از جاذبه های طبیعی و مذهبی اسدآباد است.
بخش پیرسلمان به مركزیت شهر آجین در سال 1388 به اسدآباد اضافه شد و این بخش 30 روستا و 15 هزار جمعیت دارد.
شهرستان اسدآباد با 110 هزار جمعیت در 45 كیلومتری همدان واقع شده است.
7527/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
منطقه نمونه گردشگری سیاسرد