سرقت میلیونی دختر پیتزا فروش از مشتریان


خرید پیتزا به قیمت 14 میلیون تومان

دختری که در اولین روز کاری اش در پیتزافروشی ها کارت های عابربانک مشتریان را سرقت می کرد، به دام افتاد.

جوانی روز ١٤ مرداد با مراجعه به کلانتری نیاوران به مأموران اعلام کرد صندوق دار یک پیتزافروشی در خیابان قنات شمالی اقدام به سرقت عابربانک وی کرده و با استفاده از رمز کارت، اقدام به برداشت ١٤ میلیون تومان از حساب وی کرده است.

مال باخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «برای خرید پیتزا به یک مغازه فست فود در محله نیاوران مراجعه و کارت عابربانک خود را به همراه رمز مربوطه برای پرداخت وجه در اختیار صندوق دار مغازه که زنی حدودا ٣٠ساله بود، قرار دادم. خانم صندوق دار به این بهانه که دستگاه کارتخوان فروشگاه قطع شده و باید به مغازه مجاور مراجعه کند، کارت عابربانک مرا گرفت و پس از خروج از محل متواری شد».

صاحب مغازه فست فود در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: «قصد استخدام یک صندوق دار خانم را داشتم. به همین علت اقدام به انتشار آگهی استخدام صندوق دار زن کردم تا اینکه روز ١٤ مرداد خانم جوانی که خودش را شریفی معرفی کرد، برای استخدام به من مراجعه کرد. با توجه به تسلط کاملی که او به امور صندوق داری و حسابداری داشت، قرار شد یک روز به صورت آزمایشی به عنوان صندوق دار فعالیت کند و از روز بعد با ارائه مدارک هویتی و سپردن ضمانت مشغول به کار شود اما پس از گذشت قریب به یک ساعت از شروع کار، کارت عابربانک یکی از مشتریان را برداشت و متواری شد».

کارآگاهان با بررسی پرونده های مشابه اطلاع پیدا کردند سرقت های دیگری در مناطق مختلف شهر تهران به ویژه در غرب و شرق به وقوع پیوسته و دختر جوانی به همین شیوه و شگرد اقدام به کلاهبرداری و سرقت کارت های عابربانک تعدادی از مشتریان مغازه های فروش پیتزا و فست فود کرده است. با بهره گیری از تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته متعلق به این مغازه ها، کارآگاهان اطمینان پیدا کردند تمامی سرقت ها توسط دختری حدودا ٣٠ساله انجام شده است. با شناسایی تعدادی از مغازه های فست فود که مدیران آنها قصد استخدام صندوق دار خانم داشتند، تصاویر به دست آمده از متهم در اختیار آنها گذاشته شد تا در صورت شناسایی این فرد، بلافاصله موضوع به کارآگاهان اطلاع داده شود.

سرانجام زمانی که متهم با مراجعه به یکی از مغازه های فست فود قصد استخدام به عنوان صندوق دار را داشت، توسط مدیر این مغازه شناسایی و با حضور کارآگاهان پایگاه یکم آگاهی در محل، دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شد. متهم با نام واقعی «نرگس.ز» که در زمان مراجعه به مغازه های فست فود خود را به نام های مجعول مختلف معرفی و در همان روز استخدام، پیش از ارائه هرگونه مدارک هویتی اقدام به کلاهبرداری و سرقت کارت های عابربانک کرده بود، پس از مواجه شدن با تعدادی از مدیران مغازه های فست فود و همچنین تصاویر به دست آمده از وی از طریق دوربین های مداربسته، به ناچار لب به اعتراف گشود و به ده ها فقره کلاهبرداری در مناطق مختلف شهر تهران اعتراف کرد.

سرهنگ کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: از مال باختگانی که در طول یک سال گذشته با این شیوه و شگرد موردسرقت و کلاهبرداری قرار گرفتند، دعوت می شود برای شناسایی متهم و پیگیری شکایات خود به این پایگاه واقع در اتوبان شهید صدر (مسیر شرق به غرب)، ابتدای خیابان قلندری شمالی مراجعه کنند.

سرقت میلیونی دختر پیتزا فروش از مشتریان


ویدیو مرتبط :
از قیمت 14 میلیونی تا بازار سیاه 100 میلیونی فروش کلیه