سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه همسرتان را صدا بزنید؟


صبحانه آنلاین/ نحوه صدا کردن همسر، یکی از از ابتدایی‎ترین روابط بین زن و شوهر است که در عین ساده بودن، روشی کاملا موثر برای شیرین کردن زندگی است که پایه آن در دوران_عقد شکل می‎گیرد.

اگر انتظار دارید همسرتان به شما احترام بگذارد، باید با او محترمانه برخورد کنید تا او هم با شما همانطور برخورد کند. اگر همسرتان را محترمانه صدا کنید، به او احساس اعتماد_به_نفس می‎بخشید و این یکی از پایه‎های زندگی زناشویی است.

او را چگونه صدا بزنم؟
به طور کلی هر یک از زن و شوهر باید سعی کنند که همسرشان را به اسمی که خود او دوست دارد صدا بزنند تا راحت‎تر میزان توجه‎شان را به او نشان بدهند.

تمرین شما از دوران عقد شروع می‎شود. شاید برای اولین بار گفتن کلماتی مثل "عزیز دلم، جانم، عشقم، نفسم و..." برای شما سخت باشد، ولی مطمئن باشید بعد از چند بار گفتن هر کدام، برایتان عادی می‎شود و هر دو از گفتن و شنیدن این کلمات لذت می‎برید.

در ابتدا حواستان را به آهنگ صدا و حرکات بدنتان جمع کنید، فراموش نکنید که اینها در ایجاد محبت یا نفرت مهم‎تر از کلماتی است که در زمان حرف زدن استفاده می‎کنید. آهنگ نرم و ملایم در کلماتتان، محبت ایجاد می‎کند.

نکاتی مفید در مورد نحوه صدا کردن همسر
• در همان دوران عقد در یک گفتگوی آرام، حد و حدود و نحوه صدا کردن همدیگر در خلوت و حضور دیگران را مشخص کنید. کاملا منطقی است که صدا کردن‎های خیلی عاشقانه را به محیط خانه خودتان و زمانی که تنها هستید اختصاص بدهید و در عین حال مدل‎های عمومی‎تر مثل "عزیزم و جانم" را در بقیه زمان‎ها به کار ببرید.

• لحن شما موقع صدا کردن همسرتان به او می‎فهماند که یک گفتگوی_عاشقانه منتظرش است یا یک دعوا! پس سعی کنید بر روی آرامش لحنتان و نحوه گفتن کلمات بیشتر تمرکز کنید.

• تا جایی که می‎توانید اسم او را به صورت تنها به کار نبرید و حتما کلماتی مثل "عزیزم" یا حتی "آقا" (در محیط‎های رسمی‎تر) را در کنار اسمش بگویید.

• یک لیست تهیه کنید! از همسرتان بپرسید که خودش دوست دارد شما او را چطور صدا بزنید. می‎توانید یک لیست هم برای خودتان درست کنید و به همسرتان بدهید تا او هم بداند که شما دوست دارید چگونه صدا زده شوید.

• همسرتان یک درخت نیست! پس وقتی در مورد او صحبت می‎کنید از اسامی اشاره مثل "این" یا "اون" به کار نبرید!

• وقتی همسرتان شما را صدا می‎زند با علاقه به او جواب بدهید! مثلا به جای گفتن: "هااان!؟" یا گفتن یک "بله" خالی به او بگویید: "بله عزیزم"، "جان دلم" یا "جانم". مطمئن باشید در ازای احترام گذاشتن خودتان احترام می‎بینید.

• بعضی از عروس و دامادها دوست دارند که هرچه سریع‎تر میزان صمیمیت بین خود و همسرشان را به حداکثر برسانند و صمیمیت را در "هرطور رفتار کردن" می‎دانند و می‎گویند کلماتی مثل "عزیزم" خیلی رسمی است و همسرشان با کلماتی صدا می‎زنند که حتی گاهی جنبه توهین به خود می‎گیرد.

باید به این دوستان گفت که نحوه برخورد زن و مرد در دوران عقد می‎تواند تکلیف چگونگی برخورد اکثر افراد در باقی عمر را معلوم کند. پس آن طوری رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود.

در پایان اینکه...
با محترمانه رفتار کردن و صدا زدن همسرتان در واقع بذر احترام گذاشتن متقابل در روابط_زناشویی را کاشته‎اید که تا انتهای عمر می‎توانید از آن بهره ببرید. عاشقانه و محترمانه صدا زدن همسرتان فضای خانه را سرشار از محبت می‎کند و بیش از پیش دل‎هایتان را به هم نزدیک می‎کند. در ضمن تنوع در صدا زدن همسرتان را فراموش نکنید!


ویدیو مرتبط :
دلخوریتان را با همسرتان مطرح کنید