کراس/ «ویکتوری ایگنیشن»؛ مفهومی جدید در دنیای موتورسیکلت‌ها


عصر ایران/ یکی از جذاب‌ترین بخش های ویکتوری ایگنیشن کانسپت که توجهات را به سوی خود جلب می کند لوله اگزوز برنزی آن است که زیبایی فوق العاده ای به این موتورسیکلت بخشیده است.
شرکت ویکتوری به تازگی از مدل جدید ایگنیشن کانسپت رونمایی کرده است که بر اساس پروژه 156 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، شکل گرفته است. مدل مفهومی جدید ویکتوری به واقع محصولی جذاب از کار درآمده و یک گام دیگر به واقعیت نزدیک شده است.

ویکتوری ایگنیشن کانسپت به پیشرانه وی-تویین 60 درجه به ظرفیت 1200 سی‌سی مجهز شده و ترمزهای برمبو و دو شاخ وارونه در آن جلب توجه می کنند. رینگ های 17 اینچی قرمز رنگ این موتورسیکلت با تایرهای متزلر قاب گرفته شده اند. بدنه ایگنیشن کانسپت به رنگ های نقره ای و سیاه رنگ آمیزی شده و نوارهای قرمز و بژ با لوگو ویکتوری همخوانی دارند.
یکی از جذاب‌ترین بخش های ویکتوری ایگنیشن کانسپت که توجهات را به سوی خود جلب می کند لوله اگزوز برنزی آن است که زیبایی فوق العاده ای به این موتورسیکلت بخشیده است. محصول جدید ویکتوری نسبت به بیشتر مدل های پیشین این شرکت از طراحی عضلانی‌تری سود می برد. عرضه این موتورسیکلت در سال 2016 برنامه ریزی شده و هنوز اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نشده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
پودر کردن موتورسیکلت کراس